Customer Care Agent / Kundtjänst / Service till företag vid Höto

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-08-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Care Agent / Kundtjänst / Service till företag vid Höto" (publicerad 2018-03-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-08-14

Företaget
Företaget är ett inkassoföretag som arbetar med kredit och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 100 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i företagets nya fräscha lokaler vid Hötorget.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Care Agent ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden, vilka främst rör köpta fodringar. Arbetet sker mestadels över telefon men det finns även en gemensam mailingång samt manuell hantering av ärenden i företagets inkassosystem. Gäldenärerna kontaktar dig för att få hjälp med obetalda fakturor. Syftet med din roll är att hitta en skräddarsydd betalningslösning tillsammans med gäldenären, detta kan exempelvis vara en avbetalningsplan. Du administrerar ärendena i olika affärssystem och ditt arbete mäts bland annat på samtalslängd, bemötande och lösningsgrad.

Du ingår i ett team som består av cirka 15 medarbetare och för att skapa en förståelse för företagets kvalitet och arbetssätt erbjuds en gedigen introduktion.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet från en servicerelaterad roll
• God datorvana
• Erfarenhet av telefon som arbetsverktyg är meriterande
• Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska

Som person har du intresse och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Här kommer din analytiska förmåga till användning. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hötorget, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm, service, heltid, hötorget

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3640359

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: