Custom Care Coordinator - Stockholm

Freska Sweden AB / Städarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla städarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Freska Sweden AB i Stockholm, Lidingö, Järfälla, Sollentuna, Tyresö eller i hela Sverige

Freska är Nordens ledande plattform för onlinebaserad hemstädning, och under uppstartsåret blev företaget det första att erbjuda online-bokning av professionella renhållningstjänster, både i Norge och Finland.

Freska startade verksamheten sommaren 2015 och levererar idag hemstädning i Norge, Sverige och i Finland.

Vi söker efter superstjärnor till vårt företag, och med anledning av detta är vi nu på jakt efter någon som kan bidra till att lyfta vårt operationella team till nya höjder från vårt kontor i Stockholm!
Som en del av vårt operationella team kommer du att vara en del av det viktiga ledet mellan kund och städpersonal.
Freskas målsättning är att frigöra tid i en stressig vardag genom att våra kunder slipper lägga tid på städning.
Vi är Nordens snabbast växande företag inom hushållsnära tjänster, och vi brinner för att ge våra kunder hög kvalitet inom alla delar av tjänsten. Alla i vårt team, från städare till kontorsmedarbetare, delar samma värderingar: vänlighet, ärlighet och hårt arbete.

Hur ser en vanlig dag ut för dem som arbetar med kundbetjäning inom Freska?
• Kundkontakt - Via epost, telefon och sociala medier.
• Kontakt med städarna - Vi ska alltid finnas till hand för att hjälpa vår superduktiga städpersonal!
• Logistik/planering - Kan du hitta en snabb och tillfredsställande lösning när du ställs inför stressiga utmaningar?
• Uppföljning - Vi följer dagligen upp kundernas feedback för att säkerställa nöjda kunder under alla förhållanden!
• Kaffe, skratt och dåliga vitsar - Vi ser trivsel som en nyckel till inre motivation!

Det här får du hos Freska:
• Erkännande. Här på Freska belönar vi bra resultat!
• En ung och dynamisk arbetsmiljö med tävlingsglada medarbetare.
• Ett utmanande arbete med goda karriärmöjligheter.

Vem är du?
• Problemlösare - Du hittar kortsiktiga och långsiktiga lösningar när andra ger upp.
• Ambitiös - Du arbetar motiverat, målinriktat och självständigt, även i stressiga situationer.
• Initiativrik - Du är en självständig person som hjälper till där det behövs, klarar av att prioritera och arbetar effektivt.
• Serviceminded - Du arbetar alltid för att skapa nöjda kunder och medarbetare.
• Kommunikationsvillig - Du kommunicerar både tydligt och vänligt, i såväl tal som skrift.

Lön/tillträde: enligt avtal
Anställningens omfattning: heltid
Arbetsspråk: svenska och engelska
Frågor om tjänsten skickas till: helene@freska.no

Sök tjänsten via länk: https://jobs.freska.net/jobs/61896-customer-care-manager-stockholm?promotion=24592-trackable-share-link-arbetsformedlingen

Varaktighet, arbetstid
Tillträde enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2017-11-29

Ersättning
Lön enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 0001-01-01

Kontakt
helene.kongestol@freska.no

Företag
Freska Sweden AB

Adress
Freska Sweden AB
Sankt Eriksgatan 117
11343 STOCKHOLM

Jobbnummer
3827821

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Freska Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Freska Sweden AB: