Credit Administrator till stort internationellt företag!
Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Är du en noggrann Credit Administrator med goda kunskaper om leasing- och avbetalningskalkyler? Då har vi på Adecco Södertäljde uppdraget för dig! Uppdraget startar omgående och sträcker sig till sista december.
Hur ser din arbetsdag ut?
Som Credit Administrator arbetar du i ett team där du har ansvar för ett antal länder avseende finansiering där du blir expert på kontrakts- och dokumenthantering. Arbetet sker i nära samarbete med lokalkontor, vilket innebär omfattande internationella kontakter där dina kunskaper inom engelska kommer väl till användning. Vidare beräknar du kontraktsvärde samt gör kalkyler i samband med förtidslösen eller omläggning av betalplaner. I rollen som Credit Administrator kommer du även att vara en aktiv del av ett ständigt pågående förbättringsarbete av företagets utveckling och arbetsmetodik .
Vem trivs här?
Du som är effektiv, serviceinriktad och noggrann kommer att trivas i rollen som Credit Aministrator. Har du dessutom en utbildning inom ekonomi eller administration ska du söka redan idag! Vidare tycker du om att samarbeta och är en god lagspelare. Din kommunikationsförmåga på svenska och engelska, i både tal och skrift, samt förståelse av andra kulturer gör att du har goda förutsättningar för att lyckas i rollen. Dina goda kunskaper i Excel och förståelse av system kommer du att få daglig användning av, har du dessutom erfarenhet av systemet View21 är det ett stort plus!
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult och arbetar på uppdrag hos vår kund. Uppdraget ska tillsättas omgående och sträcker sig till sista december 2014. Uppdraget är på heltid och möjlighet till semester finns i augusti månad. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-03-10Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Jonsson 08-598 980 22
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE
Jobbnummer 1803112
Observera att sista ansökningsdag har passerat.