Contract Support
Cbre Gws Sweden AB / Backofficejobb / Norrköping
2025-11-03
Visa alla backofficejobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cbre Gws Sweden AB i Norrköping,
Linköping,
Mjölby,
Kumla,
Örebro eller i
hela Sverige Vill du arbeta på ett internationellt företag i en roll med goda utvecklingsmöjligheter? Är du strukturerad, kommunikativ och trivs i en roll där du är spindeln i nätet? Då är du rätt person för tjänsten som Contract support! Sök redan idag då urvalet sker löpande.
CBRE fortsätter att växa och vi söker nu en Contract support till vår verksamhet som är stationerad hos vår kund i Norrköping. Vi är ett sammansvetsat team, som jobbar tätt tillsammans för att erbjuda våra kund den bästa möjliga servicen. Vi arbetar med kollegor runt om hela världen, vilket ger ett variationsrikt arbete.
Du kommer att jobba i ett team med Contract manager som är ansvarig för leveransen av kontona samt teknisk förvaltare som driver dagliga verksamheten. Tjänsten är delad i två ansvarsområden, fastighetsadministration som innefattar bl.a. hyresavisering, avisering av kostnader för laddplatser. Det andra ansvarsområdet är uppföljning av leverantörer, där du har operativt ansvar för FM och att vi levererar i enlighet med våra affärsöverenskommelser, leverantörskontrakt och implementering av nya servicekategorier, daglig kontakt med kund och leverantörer samt supportera med arbetsmiljöarbete. Du kommer att ingå i den lokala ledningsgruppen.
Vi är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också vill leva efter dessa.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Säkerställa att såväl leverantörs- som kundfakturor hanteras och betalas korrekt
* Aviseringer och fakturering
* Utveckla och forma modeller för uppföljning och rapportering för att förbättra standarder för den finansiella hanteringen
* Vara behjälplig vid månads- och årsbokslut samt budgetarbete
* Ansvara för inköpsprocesser och ha kontakt med befintliga samt nya leverantörer
* Medverka och planera avstämningsmöten med kunden och leverantörer samt säkerställa god kommunikation med dessa
* Arbeta löpande med QHSE
* Driva ett målmedvetet förbättringsarbete
* Superanvändare i vårt ärende- och underhållssystem
* Säkerställa kvalitet och säkerhet, i enlighet med lagbestämmelser och vårt SLA (Service Level Agreement) med kund.
* Ha en god förståelse för aktuell lagstiftning, i miljö-, säkerhet- och kvalitetsrelaterade frågor.
Vi söker dig som är/har:
* Positiv och nyfiken på att lära sig nya saker.
* Förmåga att skapa långsiktiga & förtroendebaserade relationer.
* Kan arbeta självständigt och känner sig bekväm att fatta beslut.
* God kommersiell förståelse och ekonomiska färdigheter, inklusive förståelse av SLAs och KPIs samt kontraktshantering.
* Utmärkt kommunikationsförmåga på både engelska och svenska, såväl skriftligt som muntligt
* Ansvarstagande, god organisationsförmåga, tar egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter
För att lyckas i rollen är du proaktiv och lösningsorienterad. Du är prestigelös, har en positiv inställning och trivs med att arbeta i en organisation där du har många kontaktytor, varför ditt sätt att knyta kontakter är viktigt. Vi värdesätter att du har stort kundfokus, är ansvarstagande och pålitlig. Du stimuleras av en miljö som utmärks av stort engagemang och där förmågan att hantera snabba förändringar och kommunicera är av stor betydelse.
Vi erbjuder dig en spännande möjlighet i en stor global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, arbetstid enligt ök, kontorstid, placering hos kund i Norrköping. Startar så snart som möjligt och enligt överenskommelse.
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, 2025-12-01
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Johan Larsson
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.
CBRE Group, Inc. (NYSE:CBRE), a Fortune 500 and S&P 500 company headquartered in Dallas, is the world's largest commercial real estate services and investment firm (based on 2024 revenue). The company has more than 140,000 employees (including Turner & Townsend employees) serving clients in more than 100 countries. CBRE serves clients through four business segments: Advisory (leasing, sales, debt origination, mortgage serving, valuations); Building Operations & Experience (facilities management, property management, flex space & experience); Project Management (program management, project management, cost consulting); Real Estate Investments (investment management, development). Please visit our website at
www.cbre.com. Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "245146".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Cbre Gws Sweden AB (org.nr 556991-2628)
Arbetsplats Cbre Gws Sweden
Kontakt Johan Larsson
johan.larsson@cbre.com Jobbnummer 9585609