Connecta söker en kollega som vill arbeta med kompetensutvecklin

Inhouse AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Inhouse AB
Om Inhouse
Connecta är ett management- och IT-konsultbolag som hjälper företag och organisationer att
öka sin konkurrenskraft och uppnå önskade resultat genom att kombinera djup IT-kompetens
med brett affärskunnande. Connecta konkurrerar med såväl de större internationella aktörerna
som de mindre lokala aktörerna. Vi satsar offensivt på kompetensutveckling och har ett omfattande internt utbildningsprogram såväl som ett treårigt traineekonsultprogram. Medarbetaren är vår viktigaste tillgång.

Publiceringsdatum
2011-02-23

Företaget
Connecta söker en koordinator som kan ta administrativt ansvar för bolagets interna kompetensutveckling. Du kommer att ingå i kompetensområdet Business Services, som stödjer viktiga roller och processer i Connectas affär.

Dina arbetsuppgifter
Som koordinator för kompetensutveckling kommer du att driva genomförandet av Connectas interna utbildningar samt sköta all administration kring dessa. Exempel på arbetsuppgifter är; framtagande av deltagarlistor, administration av inbjudningar, bokning och planering med kursgårdar, boka upp och vara administrativt stöd till interna och externa kurshållare samt dokumentering och uppföljning av genomförd utbildning. Du är ansvarig för kompetensutvecklingssidan på Connectas intranät och det är du som tar fram och schemalägger utbildningskalendariet. Du kommer även att sköta viss budgetuppföljning.
Till stor del kommer du att utföra dina arbetsuppgifter självständigt men i nära samarbete med kollegor i Business Services samt ansvariga ledare och konsulter i Connectas ledningsgrupp.

Profil
Vi söker dig som har stor erfarenhet av att arbeta med administration, gärna i en kundnära organisation. Du har en ekonomutbildning (minst på gymnasienivå) och det ses som meriterande om du har erfarenhet från konsult- eller IT-branschen. Ett krav är att du är bra på Officepaketet (Word, Excel och Power Point).
Vi söker dig som har en god känsla för service och som är genuint intresserad av relationer. Du får energi av att lära dig nya saker och trivs med att arbeta proaktivt under eget ansvar. Arbetet ställer krav på stor noggrannhet, samarbetsförmåga och stresstålighet varpå du är effektiv, strukturerad med god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Vidare är du bra på att uttrycka dig i tal och skrift och har en god kommunikativ förmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information
Tjänsten är ett vikariat om ett (1) år, med med möjlighet till förlängning alternativt tillsvidareanställning. Tillträde 15 maj eller enligt överenskommelse.
Tycker du att tjänsten låter intressant är du välkommen att fylla i ansökan, bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Sophie Önefäldt, Rekryteringskonsult på Inhouse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-23
Ange följande referens när du ansöker: 183
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sophie Önefäldt, 0704315009, sophie.onefaldt@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Jobbnummer
858984

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: