Clear Channel söker Office Manager

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Har du gedigen erfarenhet inom serviceområdet och stort driv kring service? Tycker du att god service är A och O för att få kunder och besökare att trivas och vilja komma tillbaka? Skulle du vilja arbeta på en arbetsplats där möten med människor och kommunikation löper som en röd tråd genom dagarna och där ingen dag riktigt är den andre lik?

Arbetsbeskrivning / Work Description

I rollen som Office Manager på Clear Channel ansvarar du för att det första mötet med Clear Channel uppfattas som personligt, professionellt & inspirerande.
Du kommer stödja affärsverksamheten och agera som Clear Channels ansikte utåt i växeln och mot besökare. Du kommer vara kontaktperson mot hyresvärd, resebyråer, städ, larm och brandsäkerhet. Du kommer sköta förhandlingar med leverantörer och inköp av kontorsmaterial, kaffe, blommor samt sköta post och budhantering. Du kommer även vara behjälplig med att organisera interna kick-offs och events.

Som Office Manager arbetar du i receptionen och ansvarar för att utveckla servicen och effektivisera arbetsflödet. Du guidar besökare med rätt information och ansvarar för att förbättra och utveckla rutiner i samarbetet med övriga avdelningar.

• på ett personligt, professionellt och serviceinriktat sätt ta emot besökare och säkerställa att alla får tydliga och tillfredställande svar (besök, telefon, mail)
• Internservice (kök och mötesrum, inköp, beställningar av mat/fika till möten, konferensbokning, posthantering, scanna fakturor, bud, post etc)
• systematisera och utveckla processer och rutiner
• planering, samordning och uppföljning av serviceinsatser på hela kontoret
• Administrativt stöd; vara behjälplig med resebokningar, koordinering av konferenser, reseräkningar
• skapa trivsel internt med budget för inköp och enklare aktiviteter under året
• löpande hålla sig uppdaterad kring vad som sker på Clear Channel och samverka med alla team
• arbeta med tydlig kommunikation och spridning av information på bästa sätt

Din profil / Your profile

Vi söker dig som har:
• gedigen erfarenhet inom serviceområdet och stort driv kring service
• god planerings- och prioriteringsförmåga
• förmåga att ta egna initiativ och vara utvecklingsorienterad

Du är relationsbyggare och samarbetsorienterad, samt en god kommunikatör. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.

Övrigt / Other

Tjänsten är en tillsvidareanställning och intervjuer sker löpande. Vid frågor vänligen kontakta Evelina Lycke.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-03-11

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1513
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Evelina Lycke evelina.lycke@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2719266

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: