Chefsassistent till svensk storbank

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Stockholm

Skulle du trivas i en roll där du förväntas ta ett stort administrativt ansvar? Är du en ?spindeln i nätet?-person som är duktig på att strukturera och koordinera arbetsuppgifter? Kanske är det här möjligheten för dig.

Publiceringsdatum
2015-01-29

Beskrivning
Perido söker en chefsassistent till vår kund, en svensk storbank med placering i centrala Stockholm.

Här kommer du att axla en bred roll med flera administrativa utmaningar. Din primära uppgift är att agera administrativt stöd till ansvariga på en specifik avdelning hos vår kund. Du koordinerar interna och externa möten och ansvarar för planering och vissa kommunikationsuppgifter (exempelvis uppdatering av intranät eller liknande medier). I arbetet tar du dig an uppgifter som ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att prioritera på ett effektivt sätt, och det är viktigt att du hanterar såväl snabba puckar som långsiktiga arbetsuppgifter med bravur. Arbetsuppgifterna kan bland annat vara att föra mötesanteckningar och korrekturläsa dokument, ta samtal och boka möten, samt ha koll på kalendern och med hjälp av denna prioritera, strukturera och planera arbetsflödet.

För att lyckas här krävs att du har en flexibel inställning till din arbetsroll och att du är bra på att hantera deadlines och tidspress. Dessutom är en god organisationsförmåga och känsla för kvalitet och detaljer nödvändig för att lyckas i rollen. Då du jobbar mot många kontaktytor är det också viktigt att du är en duktig kommunikatör, samt att du tycker att det är roligt att bygga relationer både internt och externt. Är det dig vi och vår kund letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasiekompetens och minst 5 års erfarenhet av liknande roller
ELLER
• Relevant eftergymnasial utbildning och minst 2 års erfarenhet av liknande roller
• Goda kunskaper i Office-programmen
• Erfarenhet av att arbeta koordinativt med administration
• Svenska som modersmål, flytande engelska

Meriterande
• Erfarenhet av att arbeta på en svensk storbank

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde snarast möjligt.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 11379DB i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
11379DB

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 11379DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2146930

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: