Chef Näringslivssamarbete till GöteborgsOperan

GöteborgsOperan / Försäljningsjobb / Göteborg
2017-10-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Chef Näringslivssamarbete till GöteborgsOperan" (publicerad 2017-10-17) ⬅️


Visa alla försäljningsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GöteborgsOperan i Göteborg

GöteborgsOperans vision - ett av norra Europas ledande operahus. Ett modernt och nytänkande operahus som kännetecknas av professionalism och engagemang. Vi arbetar med en bred repertoar av opera, dans och musikal och är en viktig aktör i regionens utveckling. GöteborgsOperan AB är ett helägt bolag inom Västra Götalandsregionen med ca 500 årsanställda. Totalt ges på Stora och Lilla scenen samt i regionen ca 400 föreställningar per år för ca 225 000 besökare. Vi omsätter ca 450 miljoner kronor där ca 25 % är egenfinansiering. GöteborgsOperan är en mångkulturell arbetsplats med ungefär lika många kvinnor som män anställda.

GöteborgsOperan är ett modernt och nytänkande operahus som kännetecknas av professionalism och engagemang. Nu söker vi efter en ansvarig för våra näringslivssamarbeten.

Som Chef Näringslivssamarbete rapporterar du direkt till VD. Du är en nyckelperson i organisationen som har det övergripande ansvaret för att utveckla en övergripande strategi för sponsring och strategiska samarbeten. Du säkerställer genomförandet av beslutad strategi inkl ansvar för avtal.

Rollen består både av att upprätthålla bra relationer med befintliga näringslivskontakter men även att skapa nya långsiktiga relationer på olika samarbetsnivåer. I rollen som Chef Näringslivssamarbete har du en avgörande roll för utvecklingen av GöteborgsOperans egenfinansiering.

Vi söker dig som vill arbeta med näringslivssamarbete genom hela cykeln från nyförsäljning till implementation och förnyelse av avtal

Några av arbetsuppgifterna består av:

* Identifiera och kontakta potentiella samarbetspartners
* Anpassning av erbjudande
* Avtalsförslag & förhandling
* Avtalsadministration & Implementering av ingående villkor
* Kundvård
* Löpande administration

Vi söker dig som har ett brett kontaktnät i Västra Götaland Regionen och som har ett brinnande intresse för kultur.

Du har också:

* Erfarenhet av att arbeta med långsiktiga kundrelationer
* Juridisk kompetens / Avtalsskrivande
* Stor förhandlingsvana samt vana att fatta beslut
* Erfarenhet av att ha arbetat med sponsring ser vi som meriterande
* Mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
* God datorvana i Officepaketets alla delar

Som person är du trygg, ansvarsfull och förtroendeingivande. Du är en god organisatör som drivs av dialog och samarbete. Du är professionell, tydlig, öppen och kommunikativ samt har hög integritet. Att du är målinriktad är en fördel. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning, tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Ansökan:
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Camilla Rippe, 031-617267, . Du söker denna tjänst genom att registera ditt CV på experis.se. Intervjuer kommer att ske löpande, sista ansökningsdag 5/11 2017.
Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2017-10-13

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-07
Ange följande referens när du ansöker: 31825
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Rippe cja@se.experis.com 031-61 72 67

Företag
GöteborgsOperan

Adress
GöteborgsOperan
40423
40423 1480

Kontorsadress
Göteborg

Jobbnummer
3749819

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GöteborgsOperan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GöteborgsOperan: