Chef Näringslivssamarbete till GöteborgsOperan
GöteborgsOperan / Försäljningsjobb / Göteborg
2017-10-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Chef Näringslivssamarbete till GöteborgsOperan" (publicerad 2017-10-17) ⬅️
Visa alla försäljningsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GöteborgsOperan i Göteborg GöteborgsOperans vision - ett av norra Europas ledande operahus. Ett modernt och nytänkande operahus som kännetecknas av professionalism och engagemang. Vi arbetar med en bred repertoar av opera, dans och musikal och är en viktig aktör i regionens utveckling. GöteborgsOperan AB är ett helägt bolag inom Västra Götalandsregionen med ca 500 årsanställda. Totalt ges på Stora och Lilla scenen samt i regionen ca 400 föreställningar per år för ca 225 000 besökare. Vi omsätter ca 450 miljoner kronor där ca 25 % är egenfinansiering. GöteborgsOperan är en mångkulturell arbetsplats med ungefär lika många kvinnor som män anställda.
GöteborgsOperan är ett modernt och nytänkande operahus som kännetecknas av professionalism och engagemang. Nu söker vi efter en ansvarig för våra näringslivssamarbeten.
Som Chef Näringslivssamarbete rapporterar du direkt till VD. Du är en nyckelperson i organisationen som har det övergripande ansvaret för att utveckla en övergripande strategi för sponsring och strategiska samarbeten. Du säkerställer genomförandet av beslutad strategi inkl ansvar för avtal.
Rollen består både av att upprätthålla bra relationer med befintliga näringslivskontakter men även att skapa nya långsiktiga relationer på olika samarbetsnivåer. I rollen som Chef Näringslivssamarbete har du en avgörande roll för utvecklingen av GöteborgsOperans egenfinansiering.
Vi söker dig som vill arbeta med näringslivssamarbete genom hela cykeln från nyförsäljning till implementation och förnyelse av avtal
Några av arbetsuppgifterna består av:
* Identifiera och kontakta potentiella samarbetspartners
* Anpassning av erbjudande
* Avtalsförslag & förhandling
* Avtalsadministration & Implementering av ingående villkor
* Kundvård
* Löpande administration
Vi söker dig som har ett brett kontaktnät i Västra Götaland Regionen och som har ett brinnande intresse för kultur.
Du har också:
* Erfarenhet av att arbeta med långsiktiga kundrelationer
* Juridisk kompetens / Avtalsskrivande
* Stor förhandlingsvana samt vana att fatta beslut
* Erfarenhet av att ha arbetat med sponsring ser vi som meriterande
* Mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
* God datorvana i Officepaketets alla delar
Som person är du trygg, ansvarsfull och förtroendeingivande. Du är en god organisatör som drivs av dialog och samarbete. Du är professionell, tydlig, öppen och kommunikativ samt har hög integritet. Att du är målinriktad är en fördel. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna.
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning, tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Ansökan:
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Camilla Rippe, 031-617267, . Du söker denna tjänst genom att registera ditt CV på experis.se. Intervjuer kommer att ske löpande, sista ansökningsdag 5/11 2017.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2017-10-13ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-07
Ange följande referens när du ansöker: 31825
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Rippe
cja@se.experis.com 031-61 72 67
FöretagGöteborgsOperan
AdressGöteborgsOperan
40423
40423 1480
KontorsadressGöteborg
Jobbnummer 3749819
Observera att sista ansökningsdag har passerat.