Canal Digital i Torrevieja söker fler medarbetare som kan merför

Webhelp Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker kundservicemedarbetare med merförsäljning i fokus till Canal Digital i Torrevieja.
Gillar du att hjälpa andra och drivs du av försäljning? Kan du hantera flera program på datorn, samtidigt som du har en kund på telefonen? Är du strukturerad, driven och tålmodig, även i pressade situationer? Webhelp Alicantes kontor expanderar och därför letar efter fler som du! Bli en del av våra team och ta del i ett framgångsrikt och energiskt projekt där vi arbetar i en rolig och levande atmosfär!
Ditt jobb blir att ta emot inkommande samtal från Canal Digitals svenska kunder, med huvudfokus på att svara på kundens frågor snabbt och engagerat; du kommer att behöva anpassa dina svar beroende på kundens behov. Samtalen du ska hantera kommer att ha olika innehåll, det kan till exempel vara så att en kund vill ändra något, eller har frågor om prenumerationer, produkter och tjänster. Du kommer också att få jobba med försäljning till nya och existerande kunder.
Första tiden på Webhelp:
Du kommer att få både klassrumsträning och praktisk träning. Under upplärningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa möjliga sätt, och ge dig kunskaper inom följande områden:
Försäljning
Kundsystem
Fakturahantering
Grundläggande teknologi
Retorik och samtalsstruktur

Är det dig vi letar efter?
För att du ska trivas och ha framgång på ditt nya jobb, är det viktigt att du är framåt och utåtriktad. Du är ärlig, ödmjuk, och lyssnar på kunden och kundens behov. Du ska också vara en motiverande och hjälpsam person, som ställer upp för andra och bidrar till en bra gruppdynamik. För dig som gillar merförsäljning ger vi dig goda möjligheter till bra provision. Vår kundbas är befintlig och det rör sig endast om inkommande samtal.
Vi letar specifikt efter personer som har erfarenhet av att använda olika dataprogram och prata med kunder på telefon, och om du ska jobba hos oss bör du ha lätt för att lära dig nya program och system. Ett krav är att du obehindrat talar och skriver på svenska samt känner dig bekväm med att ta samtal på engelska.
Vi erbjuder:
Betald utbildning
Lön + provision
Spanskt kontrakt från första dagen
Betald semester enligt spansk lag (4 veckor + 4 dagar/år)

Arbetstider:
Jobbet är baserat på skift med varierande arbetstider. Detta innebär bland annat att du behöver arbeta max 2 helger per månad. Ditt arbete fördelas på max 9 timmar per dag, 5 av veckans 7 dagar. Måndag - fredag är arbetstiden mellan 09:00 och 20:00 och jobbar du lördag eller söndag är arbetstiden melan 10:00 och 19:00.
Var vänlig och skicka endast CV på engelska.
START: 22.03.2021
ARBETSPLATS: Hos Webhelp i Torrevieja, Alicante
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare

Publiceringsdatum
2021-01-29

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Webhelp Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)

Jobbnummer
5549350

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Sweden AB: