Cabonline kundsupport söker nya deltidsmedarbetare

Cabonline Customer Service AB / Receptionistjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cabonline Customer Service AB i Sundbyberg

Om tjänsten kundsupport Cabonline Customer Service AB

Vi söker nu en serviceinriktad och trevlig telefonist för en deltidstjänst hos oss på Cabonline Customer Service. Är du flexibel, har en vilja att ge god service samt tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundsupport är det ett plus men inget krav.
Vi driver en dygnet runt verksamhet, vilket innebär cirka 40 timmar i månaden eller mer vid behov. Du kommer inledande få betald utbildning vilket innebär cirka heltid i 1 vecka. Tjänsten påbörjas i början av första veckan i januari.

Vi söker dig
Som har en flexibel livssituation och söker ett deltidsjobb och som vill arbeta extra under framförallt tidig morgon, sen eftermiddag och lördag nätter.
Du har en utpräglad känsla för att vilja hjälpa andra människor och ge god service. Du tycker om att samverka och bidra till ett öppet och förtroendefullt arbetsklimat.
Kunskaps- och erfarenhetskrav
• Genomförd gymnasieutbildning
• Ett års arbetslivserfarenhet
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska
• Kunskaper i MS Office

Meriterande
• Språkkunskaper i Engelska samt Norska

Customer Service är en strategiskt viktig del av Cabonline-koncernen och dagligen arbetar vi tillsammans för att möta, och överträffa, våra kunders förväntan genom att leverera en medveten, beprövad och lönsam kundupplevelse av högsta kvalité. På Customer Service sköts hela processen från bokning till säkerställd leverans av persontransporter för alla orter där Cabonline's varumärken finns representerade. Våra kundsupports medarbetare tar emot beställningar efter våra kundgruppers olika behov. Beställningarna hanteras i sin tur av Customer Service planerings- och trafikledningsfunktioner, som jobbar med optimering av trafikflödet och ser till att köruppdragen distribueras till rätt fordon i rätt tid för att klara leverans enligt resenärernas specifika önskemål.

Varaktighet, arbetstid
Vi driver en dygnet runt verksamhet, vilket innebär cirka 40 timmar i månaden eller mer vid behov. Du kommer inledande få betald utbildning vilket innebär cirka heltid i 1 vecka. Tjänsten påbörjas i början av första veckan i januari.

Publiceringsdatum
2017-11-28

Ersättning
Enligt kollektivavtal, Taxiavtalet-telefonister

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-10
Ange följande referens när du ansöker: DELTID

Företag
Cabonline Customer Service AB

Adress
Cabonline Customer Service AB
Löfströms Allé 7
17266 Sundbyberg

Kontorsadress
Löfströms Allé 7

Jobbnummer
3826573

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cabonline Customer Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cabonline Customer Service AB: