Bygglovsadministratör sökes till Södertälje

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Om uppdraget

Nu söker vi en bygglovadministratör till kund i Södertälje.
Uppdraget är en heltidstjänst som startar 10 oktober och pågår i 6 månader framåt med möjlighet till förlängning.

Publiceringsdatum
2022-09-30

Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du ingå i ett team på 2-3 personer som jobbar nära handläggarna på enheten, till viss del på distans.
Vi ser gärna att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Ta emot, skanna och registrera inkommen post i digitalt ärendesystem
• Fördela inkomna frågor/mail enligt rutin
• Viss hantering av samtal och mail från medborgare
• Expediering/delgivning av beslut
• Kontroller av arbetsflöde enligt fastställda rutiner
• Utlämning av allmänhandling/sekretessprövning

Kvalifikationer
• Goda kunskaper av administrativt arbete i offentlig förvaltning
• Erfarenhet av ärendehantering i digitalt verksamhetssystem
• Goda datorkunskaper
• Flytande svenska i tal och skrift

Meriterande

• Erfarenhet av ByggR
• Kunskaper inom plan och bygglagen
• Erfarenhet av delgivning

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Ydalia Mendoza, ydalia.mendoza@bemannia.se - 0708332300

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Ydalia Mendoza
ydalia.mendoza@bemannia.se
+46 70-833 23 00

Jobbnummer
7031510

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: