Butikschef, Skövde

Indiska / Ekonomijobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomijobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Indiska i Skövde, Jönköping, Ale, Trollhättan, Borås eller i hela Sverige

Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901 som erbjuder mode och inredning i en unik mix av det färgstarka Indiska arvet och den skandinaviska enkelheten. Vi har idag ca 90 butiker i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Island samt en shop online.

Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!

Indiska söker nu en Butikschef till Skövde!

Vi söker nu dig som älskar mötet med kunden och är en grym säljare, som är redo för en ny utmaning där du får driva en butik!

Som Butikschef hos oss erbjuder vi dig en spännande utmaning där du driver en butik. Du har resultat-, budget- och personalansvar och leder och coachar dina medarbetare mot butikens mål, samtidigt som du är en nyckelperson i den dagliga driften och ett stort föredöme i mötet med våra kunder.



Ansvar och arbetsuppgifter

• Ansvara för butikens resultat
• Att driva butiken mot uppsatta måltal och KPIer såsom resultat, försäljning, personalkostnad, kundnöjdhet, snittkvitto och medarbetarnöjdhet
• Identifiera och agera på försäljningsmöjligheter och säkra att butikens mål är tydliga för alla medarbetare
• Säkra rätt kompetens i butiken genom rekrytering, upplärning och utveckling av personal
• Genom ett coachande arbetssätt motivera och inspirera medarbetarna
• Leda i förändring - skapa engagemang och delaktighet
• Arbetsmiljö: arbeta proaktivt med arbetet kring hälsa och säkerhet i butiken

• självklart med kunden i fokus!



Vi söker dig som har

• Stor passion för att sälja och att ge det bästa till våra kunder och besökare
• Goda kunskaper om såväl visuell säljdrift som det personliga kundbemötandet
• Förmåga att analysera och agera utifrån KPIer

Vem är du?

• Förmåga att bygga en varm atmosfär och stark kundrelation
• Kommunicerar effektivt med olika målgrupper
• Hög social kompetens med förmåga att skapa förtroende med olika typer av människor
• Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att "hugga i" där det behövs
• Driven och resultatorienterad med massor av energi
• Förmåga att få med dig andra och skapa engagemang och delaktighet
• Du är ett föredöme för dina medarbetare och leder dem i utveckling och förändring mot nya utmaningar, genom att vara det goda exemplet och motivera dem i det dagliga arbetet
• Du motiveras av att arbeta i en miljö med högt tempo och mycket förändring

Låter det här som en utmaning för dig?

Ditt personliga brev ska besvara frågorna:

1) Varför Indiska?

2) Varför söker du rollen?

3) Vad kan du bidra med?



Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid, 75%, med start i februari 2018.

Ansök genom att skicka CV och personligt brev som besvarar ovanstående frågor senast den 22a oktober, intervjuer kommer att ske löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan dess.



Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-09-29

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Indiska

Adress
Indiska
Box 27317
10254 Stockholm

Kontorsadress
Box 27317

Jobbnummer
3725150

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Indiska

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Indiska: