Business Manager Inom Inbyggda System Till Alten Göteborg

Alten Sverige AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Göteborg, Härryda, Trollhättan, Uddevalla, Grästorp eller i hela Sverige

ALTEN söker dig som är intresserad av att arbeta i en bred roll med fokus på försäljning, rekrytering och ledarskap!
Som Business Manager kommer du att vara delaktig i att utveckla vår affär inom fordonsbranschen i Göteborgsområdet. Du blir en del av en division på 20 personer där du ingår i ett chefsteam på 5 personer som fokuserar på inbyggda system.

Vad gör en Business Manager?

Som Business Manager på ALTEN får du möjlighet att arbeta brett och varierat i en utmanande roll där dina arbetsuppgifter innefattar:

• Försäljning: ditt fokus ligger på att bygga relationer med både befintliga och nya kunder vilket innefattar allt från att ringa samtal till att ha möten där du hjälper kunderna med deras olika utmaningar.

• Rekrytering: du intervjuar och utvärderar kandidater för att kunna bygga ditt eget team. Du får stöttning av vår interna rekryteringsorganisation och har det övergripande ansvaret för att hitta rätt kompetens samt att matcha uppdrag med kompetenta konsulter.

• Ledarskap: du har så småningom personalsvar för din egen konsultgrupp som du har rekryterat där du leder, stöttar och coachar dina medarbetare. Du genomför utvecklingssamtal, lönesamtal samt har regelbundna avstämningar med dina konsulter.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har en magister- eller masterexamen -gärna inom inbyggda system eller management. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning, rekrytering eller ledarskap alternativt om du har arbetat inom teknikbranschen. Arbetsspråket är svenska och engelska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet och tror att du utöver ovan nämnt är målinriktad och drivande. Du har ett sinne för affärer, en stark vilja att utvecklas och ett intresse för att arbeta med relationer.

Varför ska du välja ALTEN?
Som ett av Europas största konsultbolag kan vi erbjuda dig en start på din ledarkarriär där det finns stora möjligheter för din utveckling. Vi har en väldefinierad karriärtrappa och erbjuder dig både nationella och internationella utbildningar för att du ska kunna nå dina mål. Du får även regelbunden coachning för att få hjälp att utvecklas i din roll.

Hos oss får du även möjligheten till ett stort affärsnätverk och din roll innehåller många spännande erfarenhetsutbyten. Vi har en trevlig arbetsmiljö på kontoret på Lindholmen med härliga kollegor, fräscha lokaler samt tillgång till gym, bastu och gemensamma träningstillfällen. Vi erbjuder dig även en konkurrenskraftig lön och tjänstebil.

Sista ansökningsdag för tjänsten är 9 mars. För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta HR Partner Fanny Strömberg på fanny.stromberg@alten.se.

Välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2019-02-12

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
HR-avdelningen, Alten

Företag
Alten Sverige AB

Adress
Alten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg

Kontorsadress
Theres Svenssons gata 15, Göteborg

Jobbnummer
4608015

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: