Business Development Coordinator
Insights Sverige / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Insights Sverige i Stockholm Arbetsuppgifter/Job description:
Vi söker:
En person som har erfarenhet av god kundservice, koordinering och som självständigt kan utföra ekonomisk redovisning enligt den svenska lagstiftningen. Det är därför viktigt att du är bosatt i Sverige. Har du kunskap om Axapta är det en fördel. Arbetet består av följande arbetsuppgifter:
• Kundsupport (telefon och mail)
• Daglig bokföring
• Moms och skatterapportering
• Löpande fakturering
• Månadsvis intern rapportering samt till vårt globala huvudkontor i Skottland
• Hantering och distribution av utbildningsmaterial till kunder och facilitatorer
• Koordinering av översättning, samt viss översättning engelska/danska till svenska.
• Kontakt med revisor i samband med bokslut och redovisning
• Diverse övriga administrationsuppgifter
Förväntade datakunskaper:
MS-Office
Outlook gärna erfarenhet av Business Contact Manager
Power Point
Axapta
Arbetsort/Place of work: Stockholm
Arbetstid/Hours per week: ?
Varaktighet/Contract:
(tillsvidare- eller tidsbegränsad)
(permanent, temporary): Tidsbegraenset
Startdatum/Starting date: Hurtigst muligt
Ansökan/How to apply: Send ansögning til
cth@insightsnordic.comKontaktperson/Contact person: For faglige spörgsmål omkring stillingen - kontakt Anette Overgaard på
aov@insightsnordic.comPubliceringsdatum2010-06-11Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktCamille Thisell, Business Manager,72345900/41894908,
cth@insightsnordic.comFöretagInsights Sverige
KontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 675178
Observera att sista ansökningsdag har passerat.