Brand Manager

Atria Sweden AB / Civilingenjörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla civilingenjörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Atria Sweden AB i Sundbyberg, Örebro, Hallsberg, Tranås, Alvesta eller i hela Sverige

Vi söker nu en driven Brand Manager till Atria Concept
Atria Concept är den affärsenhet inom Atria som ansvarar i huvudsak för ett av våra starkaste varumärken - Sibylla. Sibylla är ett välkänt svenskt varumärke och numera även en stark internationell aktör med över 8 000 försäljningsställen på 12 marknader runt om i världen. Med vårt unika koncept Sibylla Shop-in-Shop har vi utvecklat smarta tillagnings- och måltidslösningar för servicehandeln som nått stor internationell framgång.
Vi söker dig som vill utveckla framtidens on-the-go lösningar för Sibylla! Det krävs att du har ett starkt driv, känsla för mat och vad som säljer, älskar både smarta konceptlösningar och kommunikation. Stämmer det in på dig? Skicka in ansökan snarast - vi väntar på den.
Övergripande beskrivning av rollen;
Som Brand Manager driver du självständigt nya produkt- och konceptutvecklingsprojekt som säkerställer Atria Concepts erbjudande. Du har en central roll inom organisationen och är spindeln i nätet mellan projektets intressenter och matris-organisationens supportfunktioner. Du genomför omvärldsbevakningar samt kund- & konsumentundersökningar och är del i skapandet av marknadsmaterial.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du;
är en starkt engagerad och affärsorienterad person med ett genuint intresse för både mat och konsumentbeteenden.
strukturerat leder projekt och resultatinriktat omsätter strategi och planer till handling.
har en hög förmåga att driva på, arbeta lösningsorienterat, säkra god praxis och få viktiga intressenter med på resan.
besitter förmågan att utnyttja konsumentinsikter, hitta inspiration inom och utanför företaget för att omvandla insikter till affärsmöjligheter.

Din profil och erfarenhet;
Akademisk examen, gärna civilekonom med inriktning mot marknadsföring eller liknande.
3-5 års erfarenhet av innovationsarbete i en likvärdig roll inom livsmedelsbranschen.
Erfarenhet av portföljarbete som spänner över flera kategorier under samma varumärke.
Kommunikativt erfaren av B2B marknadsföring och varumärkesarbete.
Mycket goda kunskaper i Officepaketet.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Arbete in en internationell miljö är till en fördel


Hos Atria har du möjligheten till en spännande karriär och vi erbjuder omväxlande och stimulerande arbete i ett expanderande företag med högt tempo och korta beslutsvägar. Den internationella fastfood marknaden är under ständig utveckling där Atria Concept har en stark position, ett välkänt varumärke och ett flexibelt koncept. Du kommer att tillhöra marknadsavdelningen, vara placerad i Sundbyberg och rapportera till Marketing & Concept Manager.
Ansök mellan 22 december 2021 och 16 januari 2022 kl. 23:59 (Europe/Stockholm)
Typ av anställning: Tillsvidare

Publiceringsdatum
2021-12-22

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Atria Sweden AB
Löfströms allé 5
17266 SUNDBYBERG

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Atria Sweden AB (org.nr 556483-4660), https://www.atria.se/
Löfströms allé 5 (visa karta)
172 66  SUNDBYBERG

Arbetsplats
Atria Sverige AB

Jobbnummer
6203853

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Atria Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Atria Sweden AB: