Biståndshandläggare inom äldreomsorg omgående

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker biståndshandläggare inom äldreomsorg för uppdrag. Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2012-11-08

Arbetsuppgifter
Som biståndshandläggare kommer du att utreda, bedöma och besluta om insatser enligt Socialtjänstlagen samt följa upp och ompröva beviljade insatser. Du arbetar utifrån en helhetssyn med omsorgstagaren i centrum.

Kvalifikationer
Vi söker dig med högskoleutbildning inom socionom eller sociala omsorgslinjen. Du har erfarenhet av biståndshandläggning inom äldreomsorgen och goda kunskaper inom gällande lagstiftningar och regelverk som styr verksamheten. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt har datorvana. Kunskaper i dokumentationsprogrammet Procapita är meriterande.

Dina personliga egenskaper:

Du är flexibel och har lätt för att samarbeta. Arbetet ställer stora krav på självständighet och god administativ förmåga. Vi värdesätter engagemang, god samarbetsförmåga och lägger stor vikt vid personlig lämplighet

Så här söker du:

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Biståndshandläggare äldre"

Kontaktperson: Tina Sundman 08-84 53 00 eller 070-728 79 00.

Välkommen med Din ansökan!

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Sedan tidigare har Bemannia ramavtal med 31 kommuner och ett 90-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008 samt Miljöledningssystem 14001:2004. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 30 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-13
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Jobbnummer
1386939

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: