Bemanningskoordinator

Precont AB / Backofficejobb / Stockholm
2022-11-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bemanningskoordinator" (publicerad 2023-05-02) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Precont AB i Stockholm, Solna, Nynäshamn, Eskilstuna, Nyköping eller i hela Sverige

Inom Better Business levererar vi en specifik blandning av spetskompetens inom mystery shopping och kontrolltjänster. Detta tillsammans med vår heltäckande geografiska närvaro och vår kombination av driftsmodeller, med både fast personal och en stor databas med shoppers, gör oss till en unik aktör i branschen! Med tio kontor, över 250 hel och deltidsanställda i Sverige och Norge samt ca 40 000 shoppers, är vi stolta över att vara en nordiskt ledande aktör med kvalitet och leverans som ledord. Vi har nu behov av förstärkning i form av en Bemanningskoordinator till Drift teamet på vårt huvudkontor i Bergshamra, Solna.

Vad erbjuder vi?

Du blir en del av Operations teamet och får chansen att vara delaktig i vidareutveckling och förvaltning av enheten och verksamheten samt vara med och skapa nya arbetssätt med hjälp av nya moderna systemstöd för att ytterligare förbättra för våra medarbetare på fältet och vår leverans till kund. Du arbetar både självständigt och som del av teamet samt även tillsammans med projektledare, kvalitetsgranskare och sälj.

Vad innebär tjänsten?

Better Business utför löpande en mängd olika kontroller och uppdrag över hela Norden. Vi arbetar med allt från ålderskontroller, lättare kvalitetsmätningar till djupare konceptkontroller och spetstjänster inom säkerhet och svinn.

Som Bemanningskoordinator ansvarar du för att bemanna ett stort antal projekt och uppdrag i våra kunders mystery shoppingprogram med rätt personer ur vår bas av mystery shoppers inom uppdragens deadline. I ditt dagliga arbete kommer du att ha löpande dialog med både shoppers och kollegor för att planera och administrera uppdrag och projekt.

I rollen ingår även löpande rapportering, koordinering och briefing till shoppers.

Vem är du?

Vi tror att du har en bakgrund inom ett serviceyrke med erfarenhet av planering, uppföljning och rapportering. Du trivs i en administrativ roll och är noggrann, kommunikativ och mjuk i din kontakt med andra. Vi ser gärna att du är en lagspelare som trivs i en snabb miljö och älskar att arbeta med service. Du gillar att arbeta med detaljer men har samtidigt förmågan att se helheten.

Dina kunskaper i Officepaketet är goda och du är van att arbeta med både dator och telefon som arbetsredskap. Du behöver ha lätt för att förstå och använda nya it-system. Dina kunskaper i svenska och engelska är flytande i både tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterade.

Du är en doer som ser möjligheter istället för problem och som inte är rädd för att hoppa på nya utmaningar. Som medarbetare inom Operations Teamet är du kulturbärare och din personlighet och inställning är av högsta vikt. Ditt driv, personliga engagemang och flexibilitet är essentiella byggstenar för att lyckas i din roll.

Är du en energifull talang som inte är rädd för att ge det lilla extra har du här en unik möjlighet att hoppa på vår spännande tillväxtresa inom Better Business!

Vi ser gärna din ansökan senast 10 december men sök snarast då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Precont AB (org.nr 556671-7095), http://www.betterbusiness.se

Arbetsplats
Better Business

Kontakt
Linnea Brandt
linnea.brandt@precont-pegasus.com
073 324 15 35

Jobbnummer
7213255

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Precont AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Precont AB: