Bemanningsassistent omgående

Randstad AB Interna projekt / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Interna projekt i Uppsala, Stockholm, Västerås, Södertälje, Ludvika eller i hela Sverige

Randstad Inhouse Services söker nu en social, hängiven och noggrann person som vill arbeta med bemanningsrelaterade uppgifter hos en av våra storkunder inom vår konsultverksamhet i Uppsala. Känner du igen dig i beskrivningen nedan? Tveka då inte att skicka in en ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter 
I rollen som bemanningsassistent är din huvudsakliga uppgift att stötta kontoansvarig konsultchef i det dagliga operativa arbetet, med fokus på schemaläggning och utbokning av konsulter. Arbetet innefattar bland annat orderläggning, bokningar i datorsystem, frånvarohantering samt delansvar för den dagliga dialogen med kund och konsult gällande planerade arbetspass. Du kommer att arbeta i ett tätt team tillsammans med ansvarig konsultchef ute på plats hos vårt kundföretag. Du kommer även vara behjälplig med att sköta personal- och utbildningsadministration, söka efter ny personal samt vara delaktig i olika kundprojekt.

I enlighet med Randstad Inhouse Services koncept bidrar du till att säkerställa en hög servicenivå mot såväl kund som konsult. Kunden du kommer att jobba mot är ett stort välkänt läkemedelsföretag i Uppsala, där Randstads konsulter arbetar som processoperatörer inom företagets produktionsavdelning.

Utbildning/Erfarenheter
För tjänsten som bemanningsassistent krävs att du har gymnasieexamen inom relevant område. Goda datorkunskaper och engelska är ett krav. B-körkort och tillgång till bil är en stor fördel. Tidigare erfarenhet från administrativt arbete och god telefonvana är starkt meriterande. Har du en universitetsexamen inom personalområdet finns det goda möjligheter för dig att på sikt kunna utvecklas inom Randstad.

Publiceringsdatum
2013-11-01

Dina personliga egenskaper
För att lyckas i denna roll bör du vara en duktig administratör med en förmåga att prioritera. Du ska vara serviceinriktad och trivas med att jobba i ett högt tempo. Vi förväntar oss att du ska vara engagerad och driven med en välutvecklad initiativförmåga och ett kreativt tänkande. Flexibilitet är en viktig egenskap för att trivas i rollen, då du även ska kunna skifta mellan flera olika arbetsuppgifter och åtaganden. Vidare ser vi att du är en person med skinn på näsan som även kan hantera stressiga situationer. Vi ser gärna att du satsar på en framtid inom just bemanningsbranschen, och vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner.

Randstad är ett växande företag på den svenska marknaden, ett företag som är värderingsstyrt och där människan står i fokus.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Intervjuer kommer att hållas löpande, tjänsten beräknas tillsättas omgående, senast i december. Välkommen med din ansökan redan idag! Bifoga CV samt ett personligt brev där du motiverar varför vi ska välja just dig.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Karin Hökervall, tel. 0729889809 eller Emma Blomberg, tel. 0729889826.

• *** Om Randstad ****
Randstadkoncernen har sitt säte i Holland och finns representerade i 46 länder, vilket gör oss till världens näst största bemanningsföretag. I Sverige har vi kontor i bland annat Stockholm, Uppsala, Södertälje, Göteborg, Västerås och Malmö där vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster till små och stora företag. Utöver detta finns vi representerade på flertalet ställen i landet via vårat Inhouse services koncept. Randstad Inhouse Services erbjuder kunden en skräddarsydd HR-process; från rekrytering, urval och introduktion till planering, ledning och uppföljning utförd av våra konsultchefer.

Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Hökervall

Företag
Randstad AB Interna projekt

Adress
Randstad AB Interna projekt
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1692300

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Interna projekt

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Interna projekt: