Barnmorska MVC-UM enheten
Landstinget Västernorrland / Sjuksköterskejobb / Sundsvall
2009-02-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Barnmorska MVC-UM enheten" (publicerad 2009-03-18) ⬅️
Visa alla sjuksköterskejobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Landstinget Västernorrland i Sundsvall,
Timrå,
Härnösand,
Kramfors,
Sollefteå eller i
hela Sverige PRIMÄRVÅRDEN VÄSTERNORRLAND
Vi söker en barnmorska till Sundsvalls Barnmorskemottagning.
Publiceringsdatum2009-02-03Dina arbetsuppgifterFörebyggande arbete inom mödrahälsovård - där stöd inom föräldraskapet är en viktig del. Preventivmedelsrådgivning samt gynekologisk cellprovtagning.
KvalifikationerLegitimerad barnmorska. Datavana önskvärd då journalhanteringen inom vår enhet sker via data.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du flexibel och tycker om varierande arbetsuppgifter, samt att du har en god samarbetsförmåga.
Anställningsförhållanden:
Vikariat, 75%. Anställningen kan övergå i tillsvidareanställning.
Anställningsperiod: Enligt överenskommelse till och med 2009-08-31
Kontakta oss:
Välkommen med frågor till enhetschef Åsa Carlsson Telefon 060-18 24 71
Facklig företrädare Vårdförbundet: Gunilla Nilsson
Telefonnummer: 060-18 24 75
Du är välkommen med din ansökan och CV, märkt med ref.nr: P 94, senast den 2009-02-15 till
Primärvården Västernorrland
871 85 HÄRNÖSAND eller via e-post till
landstinget.vasternorrland@lvn.seArbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-02-15
Ange följande referens när du ansöker: P 94
Ansökan kan skickas till e-postadress:
landstinget.vasternorrland@lvn.seFöretagLandstinget Västernorrland
AdressLandstinget Västernorrland
87185 HÄRNÖSAND
KontorsadressStorgatan 1
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0611-800 00
E-postadress:
landstinget.vasternorrland@lvn.se Jobbnummer 394592
Observera att sista ansökningsdag har passerat.