BancTec söker medarbetare till Backoffice med inriktning faktura

Banctec Aktiebolag / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Banctec Aktiebolag i Stockholm

Vi söker en medarbetare till Support och Backoffice som ska jobba främst på fakturasupporten. Arbetet omfattar en heltidstjänst med schemalagda arbetstider mellan 08.00-16.30 eller 08.30-17.00 beroende på bemanning/personal. Arbetstiderna kan variera vid behov.

Arbetsuppgifterna består av att hantera inkommande fakturaärenden både via telefon och mail. Ansvara för att inkommande fakturaärenden som registreras i våra interna ärendehanteringssystem, utreds, åtgärdas och återkopplas. Ansvara för upplägg och produktionssättning av nya kunder i våra fakturasystem. Registrera och avsluta kunder/bolag. Hantera avvikelser, ta hand om omskanningar/originalbeställningar m.m.

Vi söker dig som har grundläggande kunskaper inom IT och har vetskap och tycker om att arbeta i webbaserade applikationer. Kunskap om fakturahantering, att tidigare ha jobbat i ärendehanteringssystem samt att ha arbetat med support/kundtjänst är meriterande. God dator- och telefonvana krävs. Arbetet kräver erfarenhet av Microsoft produkter bl.a. Windows, Exchange. Du kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Servicekänsla och noggrannhet är några av de viktigaste egenskaperna när man jobbar inom support och Backoffice. Du ska kunna analysera och prioritera de situationer som uppstår samt ha god samarbetsförmåga. Det är även viktigt att du har lätt att uppta samt bibehålla en god dialog med såväl kunder som kollegor. Du ska vara ansvarstagande och ha lätt för att jobba självständigt men även i grupp. Vi ser gärna att du är en öppen, positiv och driven person som vill utvecklas.

Med 40 år i branschen har vi omfattande erfarenhet av att ta ett helhetsgrepp om kundernas informationshantering. BancTec automatiserar affärsprocesser för företag och organisationer inom bank, försäkring, redovisning och förvaltning. Vi är en av världens ledande leverantörer av Transaction Processing Solutions och Enterprise Information Management.

BancTec är ett internationellt företag med verksamhet i över 50 länder. Vi gick under 2014 samman med SourceHOV och har globalt 17 000 medarbetare. Huvudkontoret ligger i Dallas, USA. BancTec Northern Europe har verksamhet i Sverige och Estland, samt kunder i de nordiska länderna. Verksamheten omsatte 2015 190 M SEK och hade ca 190 medarbetare i Sverige samt 50 i Estland. Verksamheten bildar en bas för fortsatt utveckling inom BPS - Business Processing Solutions.

Varaktighet, arbetstid
Tillträde snarast. Tjänsten är tidsbegränsad på ett år med möjlighet till förlängning. BancTec tillämpar individuell lönesättning. Tjänsten är placerad i Globenområdet, Stockholm. Vi har kollektivavtal - Almegas IT-avtalet.

Publiceringsdatum
2016-12-28

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-12

Kontakt
Helene Rönnow helene.ronnow@banctec.se

Företag
BANCTEC AKTIEBOLAG

Adress
BANCTEC AKTIEBOLAG
BOX 90210
12023 STOCKHOLM

Kontorsadress
Palmfeltsvägen 5 B

Jobbnummer
3237238

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Banctec Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Banctec Aktiebolag: