Backofficepersonal till Bilia

Arena Personal Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
2019-08-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Backofficepersonal till Bilia" (publicerad 2020-02-03) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-08-30

Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person som trivs med kundkontakt? Har du en öppen och säljande personlighet? Då kan rollen som backofficemedarbetare vara rätt för dig!

Vi söker backofficemedarbetare till flera av Bilias anläggningar i Stockholmsområdet. Detta uppdrag är ett konsultuppdrag, där du blir anställd hos oss på Arena Personal AB, men arbetar hos Bilia. Uppdraget är på heltid och beräknas starta omgående och enligt överenskommelse och pågå tom november/december. Arbetstiderna är förlagda på vardagar måndag till fredag. Schemat varierar och vissa pass börjar kl 07:00 och vissa pass slutar kl 18:00.

Arbetsuppgifterna består främst av att ringa upp kunder och sälja Bilias tjänster. Du administrerar kring kundordrar och beställer material. Du har kontakt med leverantörer och kontaktar tidigare kunder. Periodvis är du första och andra kontakten som växeln kopplar kunder till.

Profil
För att passa för tjänsten som backofficemedarbetare ser vi att du uttrycker dig väl på både svenska och engelska samt har en godkänd gymnasieutbildning.
Du har tidigare erfarenhet från service och har gärna arbetat med sälj tidigare.
Vi ser det som meriterande om du är van att arbeta med telefonen som främsta verktyg, har god datorvana, är flerspråkig och har tidigare erfarenhet från motorbranschen.
Som person bör du vara social, oblyg och inte vara rädd för att ta kontakt med folk.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-20
Ange följande referens när du ansöker: 6863
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Andreas Rudberg andreas.rudberg@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Lindhagensgatan 133
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 133

Jobbnummer
4851189

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: