Avtalshandläggare till supportavdelning i Malmö

Barona Professionals AB / Backofficejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Malmö, Vellinge, Lund, Sjöbo, Hörby eller i hela Sverige

Är du en person som gillar ekonomi och administration och trivs i en roll med service i fokus? Då kanske vi har rätt tjänst för dig!

Publiceringsdatum
2022-07-13

Dina arbetsuppgifter
Som avtalshandläggare hos vår kund kommer du att arbeta med administration och upprättande av leasingavtal. Du har ansvar för att säkerställa att dessa innehåller rätt information vilket du gör genom att granska inkommande avtal, ber om kompletterande uppgifter och ser till att utbetalningar sker i rätt tid. Du ansvarar för att detta utförs innan deadline. En del av rollen innebär också att besvara samtal och mejl från befintliga företagskunder och leverantörer.

Bakgrund
Vi söker i första hand dig som tycker om att arbeta i en serviceinriktad roll och har lätt för att skapa goda relationer. Eftersom du ska hantera avtal är det viktigt att du är noggrann och ansvarstagande. Du trivs i en miljö där du dagligen behöver planera och prioritera om. För att trivas i rollen ser vi att du är processintresserad och lösningsorienterad. Du är driven och ambitiös samt har lätt för att identifiera förbättringar och även föreslå lösningar för dessa. Att fatta egna beslut kommer naturligt för dig och du kan arbeta både självständigt och i samarbete med andra. Utöver detta ser vi att du är utåtriktad, positiv och lyhörd inför varje kunds enskilda situation. Det är meriterande om du har en ekonomisk bakgrund.

För tjänsten krävs att du: Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkännedom och avtalshantering
Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska

Övrig information
Detta är en tillsvidareanställning på heltid och provanställning tillämpas. Tjänsten är placerad i centrala Malmö. Tillträde är omgående.

Rekryteringsprocessen
Barona är samarbetspartners med kunden i denna rekryteringsprocess och du har kontakt med oss genom hela processen. Rekryteringsprocessen kommer att bestå av två intervjuer, referenstagning samt utdrag ur belastningsregistret och en kreditupplysning.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Barona Professionals AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167)

Arbetsplats
Barona

Kontakt
Terese Hammargren
terese.hammargren@barona.se

Jobbnummer
6820300

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Barona Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Barona Professionals AB: