Avdelningskoordinator/ Business Assistant
Xdin Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xdin Sverige AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Aktuella arbetsuppgifter för tjänsten är bland annat att:
Tillsammans med chefer och säljare entusiasmera personalen på arbetsplatsen.
Månadsvis fakturering samt administration av beställningar.
Medverka i planering och sköta praktiska arrangemang inför personalaktiviteter, möten och utbildningar.
Medverka i planering och sköta praktiska arrangemang inför kundaktiviteter (konferenser, mässor, seminarier).
Projekthantering/ projektadministration
Rekryteringsadministration och introduktion av nyanställda
Stötta arbetet med tidrapporter och reseräkningar
Skapa kundenkäter
Allmänna kontorsuppgifter
Delvis bemanning av receptionen
Krav på person:
Du är en van användare av Office-programmen. Det är meriterande med kunskaper inom IFS. Du har tidigare administrativ erfarenhet samt förståelse för ekonomi och redovisning. Du talar och skriver svenska och engelska flytande. Du får även gärna ha erfarenhet av personalfrågor, marknadsföring och/eller försäljning.
Som person gillar du att ge service i allt från stort till smått på ett flexibelt sätt. Du är en social, utåtriktad, positiv och pedagogisk person som är orädd för att ta nya kontakter.
Publiceringsdatum2008-05-20Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Minst ett år
ErsättningFast lön
Fast månadslön med möjlighet till bonus
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-06-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
anna.limell@xdin.comKontaktAnna Limell, Säljare, 08-562 514 32 (Kontor och mobil),
anna.limell@xdin.comFöretagXDIN SVERIGE AB
AdressXDIN SVERIGE AB
Finlandsgatan 64
16474 Kista
KontorsadressFinlandsgatan 64
Kista
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-562 514 00
Jobbnummer 227846
Observera att sista ansökningsdag har passerat.