Avanzera söker en ekonom med administrativ förmåga, konsultrekry

Avanzera AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Är du ekonom och söker ett arbete där du får möjlighet att kombinera ekonomi och administration? Då är rollen som ekonom hos vår kund en tjänst för dig! Vi söker dig som vill arbeta i en mindre organisation med åtta anställda där du har helhetsansvaret för ekonomin (ca 40% av arbetstiden). Resterande tid arbetar du med administrativa arbetsuppgifter.
Tjänsten innebär en tillsvidareanställning på heltid som ekonomikonsult via Avanzera. Detta uppdrag är planerat att börja så snart som möjligt för att efter sex månader övergå i en tillsvidareanställning hos vår kund.

Placering: centrala Stockholm


Arbetsuppgifter:
• Leverantörsreskontrahantering
• In- och utbetalningar
• Löpande bokföring
• Månadsrapportering
• Årsbokslut
• Lönehantering för kontorets åtta anställda
• Budget- och prognosarbete
• Hantering av medlemsärenden och diverse andra administrativa arbetsuppgifter


Din bakgrund:
I den här tjänsten kommer du att arbeta med varierade arbetsuppgifter, det kan vara allt från att hämta posten och kontera reseräkningar till att göra månadsrapporten. Den här rollen passar dig som tycker om att arbeta självständigt med egna ansvarsområden, "från ax till limpa", med allt vad det innebär. Vi söker därför dig med tidigare arbetslivserfarenhet av löpande bokföring och lönehantering, gärna från mindre bolag.

Som person är du serviceinriktad och trivs i en roll med mycket kontaktytor. Du är en ansvarstagande person som levererar i tid och arbetar på ett noggrant och strukturerat sätt.
Arbetstiden kan vara mellan 40 -100%. Skriv gärna i din ansökan om du önskar arbeta hel eller deltid.

Ansökan

Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Iren Sayar på telefonnummer 0700-905 492 eller iren.sayar@avanzera.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!



Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-04-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-16
Ange följande referens när du ansöker: 907
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3456310

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: