Assistent till EnterCard's Marknadsavdelning, Deltid (16 tim/vec

Ivy Talents / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ivy Talents i Stockholm, Sollentuna, Södertälje, Nyköping, Norrköping eller i hela Sverige

I den här rollen kommer du att ringa upp till kunder och ställa frågor gällande kompletteringar för ofullständiga ansökningar och via telefon inhämta de uppgifter som saknas. Kunderna du kontaktar har alltså sökt en produkt hos EnterCard men vissa uppgifter i ansökningsformuläret för att kunna slutföra ansökan saknas. I den här rollen är du ansvarig för att samla in dessa uppgifter och du kommer inte sköta själva ansökansprocessen. Arbetstiderna är måndag till torsdag varje vecka klockan 14 till 18. Kanske studerar du på deltid men har möjlighet att jobba dessa tider eller har någon annan sysselsättning, det viktiga är att du kan arbeta måndag till torsdag klockan 14-18 varje vecka.

Om EnterCard EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finns representerade i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder.

Vår kultur Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på (https://www.entercard.se/)https://www.entercard.se/ Det här är ett konsultuppdrag där du kommer att vara inhyrd via oss på Ivy Talents, men arbeta på plats hos vår uppdragsgivare EnterCard.

Vi söker dig som kan vara styrande i telefonsamtal då du ringer ut för att erhålla svar på specifika frågor. Det här är inga säljande samtal så det är viktigt att din ton präglas av en professionalitet och stabilitet. Du är också noggrann och strukturerad då det är viktigt att uppgifterna blir korrekta.

Vi söker dig som:
• Gärna har telefonvana från en tidigare arbetslivserfarenhet
• Är arbetsam och trivs bra med ovan beskrivna arbetsuppgifter
• Vill arbeta 16 timmar i veckan fram till jul 2017 och kan starta omgående

Arbetstider: måndag - torsdag klockan 14-18 (16 timmar i veckan)
Omfattning: Deltid, resten av 2017 (fram till jul)
Placering: EnterCard's huvudkontor centrala Stockholm
Start: Omgående

Att arbeta som konsult: Som konsult via oss på Ivy Talents omfattas du av kollektivavtal och den trygghet som det innebär. Vi är ett certifierat bemanningsföretag och är anslutna till Almega.

I den här rekryteringsprocessen samarbetar EnterCard med Ivy Talents. Välkommen med frågor angående tjänsten till Julia på 070-759 76 66 eller via mejl julia.olsson@ivytalents.se (mailto:julia.olsson@ivytalents.se) . Du söker tjänsten via ANSÖK knappen i denna annons. Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-08-28

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Olsson julia.olsson@ivytalents.se 0707597666

Företag
Ivy Talents

Adress
Ivy Talents
KUNGSGATAN, 48
11135 Stockholm

Kontorsadress
KUNGSGATAN, 48, Stockholm

Jobbnummer
3664543

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ivy Talents

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ivy Talents: