Assistent inom kontor och sälj

Poolia Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker vi efter en assistent inom kontor och sälj till Valmet! Vi du ta klivet ut i nästa spännande roll och utvecklas inom sälj? Då är detta möjligheten för dig.

Du kommer arbeta i en administrativ roll som sälj- och kontorsstöd på kontoret i Liljeholmen. Behovet har uppdagats då Valmet kommer att implementera ett nytt affärssystem som gått live i oktober vilket innebär stora förändringar. Vi söker efter dig som har en back office- eller orderbakgrund. Kanske har du tidigare jobbat med administration och registrerat olika former av data och vill nu ta steget och bli säljassistent. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök redan idag!

Valmet historia startar redan under 1750-talet. Det var då ett rederi som grundades i Helsingfors. Idag är Valmet en ledande utvecklare och leverantör av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Deras kunnande inom fiberteknik erbjuder processer för kemisk och mekanisk massaproduktion.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Inom sälj:
• Ansvara för administrativt stöd till nya ordrar
• Etablering av projekt i ERP-system
• Förbättra och korrigera projekt
• Uppföljning i CRM-systemet
• Följa säljprognoser

Inom kontor:
• Ansvara för daglig kontorsdrift
• Hantera post och försändelser
• Ansvara för kontorsytor såsom konferensrum, kök och liknande ytor
• Ansvara för kontorsmaterial såsom kaffe, frukt osv.
• Koordinera inköp, förvaring och frakt av arbetskläder
• Agera kontaktperson för byggnadsunderhåll i Stockholm och Tumba
• Arrangera och koordinera interna och externa möten och konferenser
• Assistera platschef och övriga ansvariga med uppföljningar, rapporter och övriga administrativa uppgifter

I övrigt kommer du också:
• Vara kontaktperson för leverantörer gällande resor och visum
• Hantera bokningssystem och assistera gäster och utländska anställda med hotell och resebokningar vid behov

Vem är du?
• Minst avslutad gymnasieutbildning
• Gärna arbetat tidigare som back office-stöd med globala affärssystem eller annan bakgrund inom controlling eller sälj där du har vana av att arbeta i affärssystem
• Systemvana
• Goda kunskaper i Excel
• Kommunicerar obehindrat på engelska, både muntlig och skriftligt
• Serviceminded, flexibel och initiativtagande
• Organiserad och strukturerad

Meriterande med erfarenhet från att tidigare jobbat på ett internationellt företag



Övrig information:
Uppdraget är på heltid i 6 månader med start omgående. Ambitionen är att därefter bli anställd direkt hos Valmet. Arbetet kommer ske från kontoret i Liljeholmen. Urval och intervjuer sker löpande! Varmt välkommen med din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2022-01-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "62642".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Office Professionals AB

Kontakt
Emilia Knuters
emilia.knuters@poolia.se
070-477 85 62

Jobbnummer
6235816

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: