Assistant Contact Manager (ACM) sökes!
Teleperformance Nordic Göteborg / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic Göteborg i Göteborg Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 65 länder med mer än 217,000 anställda på 340 kundservicecenter. Teleperformance Nordic AB har kontor i Danmark, Finland, Norge, Sverige och i Chania på Kreta. I norden arbetar cirka 2,000 medarbetare. För mer info besök
www.teleperformance.com ,
www.teleperformancecareer.com .
Vi söker nu efter en Assistant Contact Manager (ACM) till vår verksamhet i Göteborg.
Som Assistant Contact Center Manager på Teleperformance ansvarar du för att driva kunduppdraget enligt kundens och Teleperformance riktlinjer. Du ansvarar bl.a. för produktionens nyckeltal och kvalitetsmål t.ex. kundnöjdhet, servicenivåer, samtalstider, medlyssningar etc. Du rapporterar direkt till CCM och tillsammans med övriga managers leder ni verksamheten. I arbetet ingår att säkerställa att produktionen har tillgång till nödvändiga resurser som personalbehov och utbildning. Du har en stor del av ansvaret för relationen med kunden avseende leverans, du förstår komplexiteten i ett stort kunduppdrag och jobbar mot uppsatta mål. Ditt främsta ansvarsområde är att leda och driva teamledare, att jobba efter Teleperformances alla riktlinjer såsom TOPS samt ansvar för projektets budget.
Detta jobb kräver att du har sinne för affärer och arbetar resultatinriktat för att uppnå dina mål. Det innebär att du är initiativtagande, drivande och flexibel. Du är strukturerad och har såväl administrativa som ekonomiska kunskaper. Vidare är du service-minded och lyhörd för kundens krav och önskemål. Du ser vikten av att analysera och driva projektet framåt utan att tappa förståelsen för helheten Teleperformance Göteborg. Du är mån om att bibehålla och utveckla gruppens teamkänsla och har därför ett coachande förhållningssätt.
Vi tror att du är drivande, lojal och har ett moget ledarskap. Du har varit ACM eller Jr ACM tidigare med gott resultat, under minst ett år. Egenskaper vi ser som mycket meriterande är: strukturerad, hög arbetskapacitet, stresstålig, proaktiv, god kommunikativ förmåga i både tal och skrift.
Du har goda kunskaper i Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande.
Tillträde omgående, enligt överenskommelse.
Fast månadslön. Heltid/tillsvidare med inledande provanställning.
Vid frågor kring tjänsten, kontakta Christian Aronsson (
christian.aronsson@se.teleperformance.com)
Vid frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Amanda Wallerstedt (
amanda.wallerstedt@se.teleperformance.com)
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Provanställning t.o.m.
Publiceringsdatum2018-02-15ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-15
Ange följande referens när du ansöker: 2018/27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Wallerstedt +46 702021390
FöretagTeleperformance Nordic Göteborg
AdressTeleperformance Nordic Göteborg
Masthuggstorget 3
41463 Göteborg
KontorsadressMasthuggstorget 3
Jobbnummer 3966553
Observera att sista ansökningsdag har passerat.