Arbetsledare till tågstäd i Gävle - vikariat

Sodexo AB / Städarjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla städarjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sodexo AB i Gävle, Tierp, Hofors, Söderhamn, Östhammar eller i hela Sverige

Vikariat Arbetsledare Sodexo Transport

Kom och jobba med oss! Vi söker nu en Arbetsledare i Gävle.

Som arbetsledare är din huvuduppgift att leda och coacha våra arbetsteam i det dagliga arbetet i ett positivt arbetsklimat. Du är på plats där det händer, och är involverad i såväl förberedelse och utförande som uppföljning av utförda arbeten. Du ansvarar för att säkerställa att arbetet utförs på bästa sätt och med säkerhet och arbetsmiljö i fokus. Eventuella problem som kan dyka upp under en arbetsdag ser du som en möjlighet att utveckla arbetssätten framöver. Du är flexibel och kan hantera oförutsedda händelser och snabbt kunna ta beslut.

Som person måste du vara stresstålig, driven, diplomatisk, målinriktad, samt ha ett kvalitetstänk. Du trivs i rollen och är bra på att kommunicera och håller deadlines.
Du kommer att vara ansvarig för den dagliga driften i Gävle men även ansvara för orterna Ljusdal, Mora, Borlänge, Tierp och Uppsala med totalt ca 25 medarbetare, detta innebär att det ingår en del resande i tjänsten. Ditt dagliga arbete kommer vara ute i driften men även administrativa uppgifter med kvalité och lönerapportering.

Anställningsform: Heltid, Vikariat.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av:

• Driftsfrågor och medverkan i drift.
• Schemaläggning
• Rekrytering och utbildning.
• Planera och genomföra arbetsplatsträffar samt medarbetarsamtal.
• Rehabfrågor.
• Planering inför trafikförändringar.
• Kontraktsansvar/Uppföljning.
• Resultat- och personalansvar samt utveckling av verksamheten.
• Kundansvar. Upprätthålla goda relationer med kunden samt att säkerställa att kunden erhåller överenskommen kvalitet.
• Miljöfrågor samt arbetsmiljöfrågor

Kvalifikationer/Krav:

• Du ska ha minst gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Ledarerfarenhet. Du har haft personalansvar och goda referenser från att leda liknande verksamheter.
• Operationell.
• Behärskar Svenska och Engelska i tal och skrift.
• PC-vana och vana av att arbeta i administrativa system som Officepaketet.
• B-Körkort.
• Kunskaper inom logistik är meriterande.
• Erfarenhet av städning och/eller utbildningar inom städning är meriterande.


Publiceringsdatum
2018-05-07

Dina egenskaper
• Ha vilja och förmåga att utveckla både Dig själv och Dina medarbetare, samt kunna dela med Dig av Din kompetens på ett effektivt sätt.
• Som person är Du initiativtagande, ansvarstagande, driftig och målmedveten.
• Ha vana av självständigt arbete.
• Du måste trivas i ledande befattning och inneha ett stort intresse för att motivera andra.
• Ha ett starkt engagemang.
• Vara positiv till förändring.
• Ha erfarenhet av och förmåga att arbeta strukturerat gentemot kunder och medarbetare.
• Van att hantera snabba och plötsliga uppkomna situationer
• Ha förmåga att organisera det löpande arbetet.
• Du delar våra värderingar laganda, serviceanda och utveckling

Välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev snarast då urval och intervjuer sker löpande. Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee, senast den 31 maj.

Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Linda Backström, 08-5788 5938

Varaktighet, arbetstid
Vikariat Ej specificerat

Ersättning
Lön enl kollektivavtal SEKO spår

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sodexo AB

Adress
Sodexo AB
Centralstationen
80251 Gävle

Kontorsadress
Centralstationen

Jobbnummer
4129002

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sodexo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sodexo AB: