Arbetsledare till tågstäd i Gävle - vikariat
Sodexo AB / Städarjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla städarjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sodexo AB i Gävle,
Tierp,
Hofors,
Söderhamn,
Östhammar eller i
hela Sverige Vikariat Arbetsledare Sodexo Transport
Kom och jobba med oss! Vi söker nu en Arbetsledare i Gävle.
Som arbetsledare är din huvuduppgift att leda och coacha våra arbetsteam i det dagliga arbetet i ett positivt arbetsklimat. Du är på plats där det händer, och är involverad i såväl förberedelse och utförande som uppföljning av utförda arbeten. Du ansvarar för att säkerställa att arbetet utförs på bästa sätt och med säkerhet och arbetsmiljö i fokus. Eventuella problem som kan dyka upp under en arbetsdag ser du som en möjlighet att utveckla arbetssätten framöver. Du är flexibel och kan hantera oförutsedda händelser och snabbt kunna ta beslut.
Som person måste du vara stresstålig, driven, diplomatisk, målinriktad, samt ha ett kvalitetstänk. Du trivs i rollen och är bra på att kommunicera och håller deadlines.
Du kommer att vara ansvarig för den dagliga driften i Gävle men även ansvara för orterna Ljusdal, Mora, Borlänge, Tierp och Uppsala med totalt ca 25 medarbetare, detta innebär att det ingår en del resande i tjänsten. Ditt dagliga arbete kommer vara ute i driften men även administrativa uppgifter med kvalité och lönerapportering.
Anställningsform: Heltid, Vikariat.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av:
• Driftsfrågor och medverkan i drift.
• Schemaläggning
• Rekrytering och utbildning.
• Planera och genomföra arbetsplatsträffar samt medarbetarsamtal.
• Rehabfrågor.
• Planering inför trafikförändringar.
• Kontraktsansvar/Uppföljning.
• Resultat- och personalansvar samt utveckling av verksamheten.
• Kundansvar. Upprätthålla goda relationer med kunden samt att säkerställa att kunden erhåller överenskommen kvalitet.
• Miljöfrågor samt arbetsmiljöfrågor
Kvalifikationer/Krav:
• Du ska ha minst gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Ledarerfarenhet. Du har haft personalansvar och goda referenser från att leda liknande verksamheter.
• Operationell.
• Behärskar Svenska och Engelska i tal och skrift.
• PC-vana och vana av att arbeta i administrativa system som Officepaketet.
• B-Körkort.
• Kunskaper inom logistik är meriterande.
• Erfarenhet av städning och/eller utbildningar inom städning är meriterande.
Publiceringsdatum2018-05-07Dina egenskaper• Ha vilja och förmåga att utveckla både Dig själv och Dina medarbetare, samt kunna dela med Dig av Din kompetens på ett effektivt sätt.
• Som person är Du initiativtagande, ansvarstagande, driftig och målmedveten.
• Ha vana av självständigt arbete.
• Du måste trivas i ledande befattning och inneha ett stort intresse för att motivera andra.
• Ha ett starkt engagemang.
• Vara positiv till förändring.
• Ha erfarenhet av och förmåga att arbeta strukturerat gentemot kunder och medarbetare.
• Van att hantera snabba och plötsliga uppkomna situationer
• Ha förmåga att organisera det löpande arbetet.
• Du delar våra värderingar laganda, serviceanda och utveckling
Välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev snarast då urval och intervjuer sker löpande. Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee, senast den 31 maj.
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Linda Backström, 08-5788 5938
Varaktighet, arbetstid
Vikariat Ej specificerat
ErsättningLön enl kollektivavtal SEKO spår
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSodexo AB
AdressSodexo AB
Centralstationen
80251 Gävle
KontorsadressCentralstationen
Jobbnummer 4129002
Observera att sista ansökningsdag har passerat.