Arbetsledare, Örebro
Sodexo AB / Städarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla städarjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sodexo AB i Örebro,
Hallsberg,
Lindesberg,
Karlskoga,
Köping eller i
hela Sverige Brinner du för att bygga upp och utveckla verksamhet, medarbetare och kunder? Tilltalas du av att få arbeta i ett stort bolag där du har mycket stora möjligheter att påverka lokalt? Är du trygg i din roll som ledare och har erfarenhet av relationsförsäljning med goda
resultat? Är du dessutom strukturerad, affärsmässig och präglas av en stor portion serviceanda och entusiasm? Nu har du chansen!
Hur ser din arbetsdag ut?
Här hos oss på Sodexo får du förmånen att ha det övergripande ansvaret för den totala driften. Du kommer att ha övergripande resultat- och personalansvar samt utveckling av verksamheten.
Dina dagar kommer i huvudsak att bestå mycket av att vara närvarande ute på våra uppdrag för att bygga relationer och få djupt förtroende hos både medarbetare och bland våra befintliga kunder. Det handlar givetvis också om merförsäljning samt att få in nya kunder. Troligtvis träffar du och skapar kontakter med presumtiva kunder genom att aktivt delta i olika nätverk.
Hos oss har du en mycket viktig uppgift i att se till att både kund- och medarbetarnöjdhet är på topp. Även om medarbetare och kunder självklart ska prioriteras i första hand så ingår det även en del administrativa uppgifter såsom exempelvis ekonomisk redovisning, arbete med ekonomiska styrmedel och kontinuerlig uppdatering av vårt CRM-system. I ditt dagliga arbete har du mycket nära samarbete med gruppledare bland annat gällande effektiv bemanning på uppdragen. Du rapporterar till distriktschef.
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning, det är meriterande om du har någon eftergymnasial utbildning. Du ska ha flera års ledarerfarenhet och ska ha en naturlig fallenhet för att få personalen att må bra och utvecklas. Självklart är du van att ha sälj- och kundkontakter.
Vidare ska du vara väl förtrogen med ekonomisk redovisning och ekonomi som styrmedel. Dina språkkunskaper i svenska och engelska ska vara god i både tal och skrift. Du har även mycket god PC-vana och är en van användare av administrativa system.
Arbetstider:
Heltid, dagtid, provanställning tillämpas.
Har du frågor kontakta HR-Ansvarig,
marie.linderoth@sodexo.comDin ansökan vill vi ha senast 2018-11-15.
Ansökan kan endast göras via vår hemsida.
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2018-10-17Ersättningindividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSodexo AB
AdressSodexo AB
Nastagatan 13
70227 örebro
KontorsadressNastagatan 13
Jobbnummer 4407327
Observera att sista ansökningsdag har passerat.