Arbetsledare lokalvård
Sveriges lantbruksuniversitet / Städarjobb / Uppsala
2017-11-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Arbetsledare lokalvård" (publicerad 2024-03-22) ⬅️
Visa alla städarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sveriges lantbruksuniversitet i Uppsala,
Östhammar,
Solna,
Stockholm,
Ekerö eller i
hela Sverige [Infrastrukturavdelningen]
Infrastrukturavdelningen (Infra) är en av tretton avdelningar inom universitetsadministrationen vid SLU. Infra tillhandahåller lokaler och service samt ansvarar också för säkerhets- och miljöfrågor vid universitetet. Infra bedriver verksamhet på fyra olika orter, har ca 120 medarbetare och omsätter ca 100 Mkr. Vid Infras Serviceenhet i Uppsala finns lokalvården, som har två arbetsledare. Då den ena av dessa arbetsledare kommer att vara föräldraledig under 2018 söker vi en vikarie. Som arbetsledare rapporterar du närmast till Servicechefen.
Publiceringsdatum2017-11-16Dina arbetsuppgifterSom arbetsledare har du personal- och kundansvar liksom ett visst ekonomiskt ansvar för verksamheten i Uppsala. På sikt kan du även få ansvar för att agera administrativt stöd åt de andra orterna där SLU bedriver lokalvård. I rollen ingår att leda och motivera medarbetarna samt att utveckla verksamheten utifrån uppdrag och behov. Du ansvarar även för att arbetet bedrivs enligt lagar och avtal samt för att verka i enlighet med SLU:s värdegrunder, som bl.a. inkluderar öppenhet och ansvarstagande. Du kommer arbeta med att leda och instruera personalen i deras arbete och planera scheman. I ditt arbete ingår även administrativa moment såsom budget/ekonomi, miljöarbete, beställningar och fakturering.
KvalifikationerVi söker dig som har...
• minst två års ledarerfarenhet
- minst ett års erfarenhet från städbranschen
- körkort (behörighet B)
- gymnasieexamen
- mycket bra kunskaper i svenska (tal och skrift)
- god datorvana och vana av Officeprogram
Vi söker en målmedveten, engagerad och ansvarstagande person som värdesätter hög kvalité, och kundnöjdhet. Du brinner för att ge service, är handlingskraftig och har drivet att själv söka fram utvecklings- och förbättringsområden inom verksamhetsområdet. Rollen kräver också att du är prestigelös, trivs i en roll med många kontakter och förstår vikten av att skapa goda relationer med din omgivning.
Som ledare är du trygg, lyhörd, strukturerad och tydlig. Du har god förmåga att motivera och leda dina medarbetare att nå de gemensamma målen, samt för att verka för deras trivsel och utveckling. Vi kommer lägga stor vikt på personlig lämplighet.
Placering:
Uppsala
Anställningsform:
Vikariat 12 månader
Omfattning:
100%, dagtid
TillträdeEnligt överenskommelse.
Så ansöker duVälkommen med din ansökan via ansökningsknappen nedan senast den 2017-12-06.
Facklig kontakthttps://internt.slu.se/min-anstallning/facket/kontaktpersoner/Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) utvecklar kunskapen om de biologiska naturresurserna, och hur vi kan förvalta och utnyttja dem på ett hållbart sätt. Detta sker genom utbildning, forskning och miljöanalys, i nära samverkan med näring och samhälle. SLU är ett internationellt och forskningsintensivt universitet, men erbjuder också unika utbildningar som agronom, veterinär, jägmästare, miljöekonom och landskapsarkitekt.
SLU har drygt 3000 medarbetare, 5000 studenter och forskarstuderande och en omsättning på över tre miljarder kronor. Universitetet satsar på attraktiva miljöer på sina campusområden i Alnarp, Umeå och Uppsala.
www.slu.se SLU eftersträvar mångfald och jämn könsfördelning.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChangiz Beheshti, Btr Servicechef
changiz.beheshti@slu.se 018-672207, 070-2390607
FöretagSveriges lantbruksuniversitet
AdressSveriges lantbruksuniversitet
SLU
Box 7070
75007 UPPSALA
75007 UPPSALA
KontorsadressAlmas allé 8
Jobbnummer 3806716
Observera att sista ansökningsdag har passerat.