Arbetsledare
Inspira AB / Städarjobb / Mora
2020-01-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Arbetsledare" (publicerad 2020-02-20) ⬅️
Visa alla städarjobb i Mora,
Orsa,
Rättvik,
Älvdalen,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inspira AB i Mora,
Rättvik,
Älvdalen,
Leksand,
Malung-Sälen eller i
hela Sverige Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 500 mkr och sysselsätter 1400 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.
VI ERBJUDER DIG
En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor - där du är vår viktigaste resurs! Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal, utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarnöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse.
BESKRIVNING AV TJÄNSTEN
Vår arbetsledare i Mora går vidare mot nya utmaningar, nu söker vi dig som vill arbeta som arbetsledare, en roll som är både intensiv och utmanande. Hos oss utgör du en viktig nyckelfunktion och vi söker därför dig som trivs som spindeln i nätet, har erfarenhet från en samverkande roll och trivs med både operativt och administrativt arbete. Rollen som arbetsledare innebär både kund- som personalansvar och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter!
Som arbetsledare hos oss driver du ditt egna område med kunder och personal, vilket innebär att du är mycket ute på fältet och säkerställer kvalitet och arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är arbetsledning av din personal, upprätta fungerande städscheman, rekrytera och introducera ny personal, ansvara för löpande bemanning och upprätta löneunderlag. Du är kontakt gentemot kund och ansvarar för uppstart vid nya kunduppdrag, beställning av material, kvalitetsuppföljning och kontroller. Du har eget budgetansvar för ditt område.
DIN PROFIL
För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann, positiv, van att ta eget ansvar och en duktig ledare som entusiasmerar din personal. Vi söker dig som med lätthet kan växla mellan strukturerat, självständigt arbete och samarbete i team. Du har förmågan att skapa goda relationer då du dagligen kommer att hantera många kontakter med såväl kunder, leverantörer som medarbetare.
Följande egenskaper och kunskaper är meriterande :
• Har goda ledaregenskaper och erfarenhet från att leda och utveckla personal
• Har erfarenhet och kunskap av arbetsplatstjänster så som reception, vaktmästeri och lokalvård
• Är servicemedveten och trivs med att hantera många kundkontakter
• Har vana från administrativt arbete och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
B-körkort är ett krav då resor förekommer i tjänsten. Du bör ha tidigare erfarenhet från arbetsledning.
Tycker du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för uppdraget så är du varmt välkommen med din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta
anders.engelcrona@inspira.se Bifoga CV, personligt brev och spela gärna in en kort videopresentation av dig själv.
Varmt välkommen med din ansökan idag!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2020-01-20ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInspira AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Inspira AB (org.nr 556478-2646),
http://www.inspira.se/ Jobbnummer 5049844
Observera att sista ansökningsdag har passerat.