Är du vårt nästa proffs i Save Desk mot företagskunder?

Proffice Partner Solutions AB / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions AB i Norrköping, Linköping, Eskilstuna, Örebro, Södertälje eller i hela Sverige

Företagskundtjänst
Letar du efter ett arbete där du får utbildning, eget ansvar och en daglig dialog via telefon med företagskunder?

Telia är den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna. Vi nöjer oss inte med det utan vår service måste bli ännu bättre. Våra kunder är det mest värdefulla vi har och det är därför otroligt viktigt att vi får dem att stanna kvar. Därför är det viktigt att vi tar hand om kunderna och tillgodoser alla deras behov. Vårt mål är att leverera en kundupplevelse i världsklass. Därför anställer vi fler engagerade medarbetare till Telias Save Desk. Anställningen är heltid och börjar med utbildning i slutet av maj månad.

Vi erbjuder dig

Du får möjligheten att arbeta på branschens mest framgångsrika företag som erbjuder tjänster och produkter i världsklass. Du kommer att arbeta i Save Desk för Företagskunder. Som en introduktion får du en gedigen utbildning inom försäljning, deras tjänster och erbjudanden.

Träning i hur vi hanterar kundmötet per telefon med daglig coaching.

Vidare utbildas du kontinuerligt för att kunna behålla och utveckla dina goda kunskaper

Förutom fast grundlön, goda chanser till rörlig ersättning och tävlingar på person- och teamnivå

På sikt finns möjligheten att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi vill att du stannar kvar på Telia.

Publiceringsdatum
2015-05-07

Arbetsuppgifter
Du kommer med telefonen som redskap hantera inringande företagskunder som av olika anledningar vill avsluta sina åtaganden på Telia. Uppdraget är att vända kunden till att stanna kvar alternativt lämna med kvalitet. Detta gör vi genom att lyssna aktivt och förstå kundens behov samt informera och rekommendera kunden en lösning anpassat efter kundens behov. Vi är måna om att alla kunder skall uppleva en excellent service och du får möjlighet att jobba med hela vår företagsportfölj. Du kommer aktivt arbeta med kunddialogen, merförsäljning och erbjuda relevanta lösningar utifrån kundbehov. Du behöver överträffa kundens förväntningar och vara tillmötesgående samt innovativ i ditt sätt att lösa problem. Vi skall genom att vara genuint intresserade av kundens behov vinna tillbaka och behålla företagskunder som är på väg att lämna Telia.

Vi söker dig som har

Minst 3 års gymnasiekompetens eller motsvarande. 1-3 års arbetslivserfarenhet av försäljning och kundkontakter, gärna med försäljning mot företag. Du har hög social kompetens samt mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift.

Du har mycket goda kunskaper inom Officepaketet och är van att arbeta i olika datasystem.

För att lyckas i denna roll förstår du vikten av en nöjd kund. Vi söker dig som brinner för att prata med kunder och besitter ett gott affärsmannaskap och har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Vi vill att du är en engagerad, professionell och serviceminded person ut i fingerspetsarna.

Det är viktigt att du är kreativ och flexibel i kundmötet och har förmågan att göra en behovsanalys och känna av köpsignaler.

Det är meriterande om du tidigare arbetat med telekomrelaterade produkter mot kund och kan genomföra säljsamtal ofta med tekniska inslag.

I den här rekryteringen kommer du att börja din anställning med en utbildning på ett par veckor med start omgående.

Ort: Norrköping

Varaktighet: Visstid fr.o.m. omgående t.o.m. september månad med goda möjligheter till förlängning/anställning hos kund

Arbetsgivare: Proffice

Arbetstider

Tjänsten är på heltid, dagtid, må-fre. kundtjänsten har öppet vardagar året runt och du kommer att arbeta i första hand dagtid men undantagsvis även någon kväll vid behov.

Organisations-/företagsbeskrivning:

En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast och rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-05
Ange följande referens när du ansöker: 200752332
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fatu Lönnberg malin.larsson@proffice.se

Företag
Proffice Partner Solutions AB

Adress
Proffice Partner Solutions AB
St Persgatan 19
60186 NORRKÖPING

Kontorsadress
St Persgatan 19, 60186 NORRKÖPING

Jobbnummer
2283921

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Partner Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Partner Solutions AB: