Är du en lyhörd samordnare med positiv energi?

Omnia Personlig Assistans Sverige AB / Administratörsjobb / Värmdö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Värmdö, Vaxholm, Tyresö, Lidingö, Stockholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Omnia Personlig Assistans Sverige AB i Värmdö, Tyresö, Stockholm, Täby, Sollentuna eller i hela Sverige

Då är det dig vi letar efter.
Omnia Personlig Assistans har med framgång bedrivit assistansverksamhet runt om i landet sedan ett 10-tal år. Med vår modell "välmående i fokus" inriktar vi oss på individanpassade, kvalitativa insatser för våra brukare och bra arbetsvillkor för vår personal. Omnia assistans är ansluten till kollektivavtal (KFO) vilket borgar för trygga anställningsvillkor.
Då vi har ambitionen att växa vidare söker vi nu en administrativ samordnare till vårt kontor i Nacka.

Publiceringsdatum
2016-07-05

Dina arbetsuppgifter
Som samordnare hos oss arbetar du relationsbyggande och håller god kontakt med brukaren, medarbetsledaren, personliga assistenter och andra yrkesroller kopplade till brukaren. Du arbetar självständigt med uppstart av arbetsplatser och rekrytering och har det yttersta ansvaret för bemanningen. Som samordnare arbetar du kontinuerligt med genomförandeplan och den sociala dokumentationen. Du arbetar med flera processer parallellt, det är därför viktigt att du har lätt för att planera och prioritera ditt arbete.

Kompetens
För att lyckas i tjänsten måste du ha mycket goda kunskaper i administration, gärna personaladministration/handläggning och relevant utbildning. Vi ser gärna att du har yrkeserfarenhet från assistansbranschen sedan tidigare, samt har eller har haft en chefsbefattning med personalansvar. Vana vid att ta och skapa kundmöten är meriterande. Goda kunskaper i såväl tal som skrift. B-körkort och mycket god datavana är ett krav. Har du arbetat i administrationsverktyget Aiai eller liknande är även det mycket meriterande.

Dina egenskaper
Du har god förmåga att skapa långsiktiga affärsrelationer och istället för problem ser du möjligheter. Naturliga egenskaper hos dig är servicekänsla och lyhördhet. Du är förtroendeingivande och lyhörd som person och har god förståelse för människor. Vi ser att våra medarbetare bidrar till trivsel och samarbete och tillför positiv energi. Du är en given lagspelare. För att trivas med jobbet som samordnare är det viktigt att du är drivande, besitter hög energinivå, trivs i en flexibel miljö och känner stort engagemang i ditt arbete. Gör du det, kommer du trivas hos oss. Vi erbjuder ett omväxlande och spännande arbete där du ges utrymme till självständighet och eget ansvar. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och god social kompetens.

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Heltid 40 tim/v. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provtjänstgöring

Tillträde
Tidigast 2016-08-01

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Fast månadslön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-15
Är du intresserad?
Skicka in ett personligt brev samt CV till vår mail: arbeta@omniaab.se .
Välkommen med din ansökan.
Ansökan kan skickas till e-postadress: arbeta@omniaab.se

Företag
Omnia personlig assistans Sverige AB

Adress
Omnia personlig assistans Sverige AB
Vikdalsgrändsgatan 10B
13152 NACKA STRAND

Kontorsadress
Vikdalsgränd 10B

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4423457

Jobbnummer
2941098

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Omnia Personlig Assistans Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Omnia Personlig Assistans Sverige AB: