Ansvarig customer experience
Bellpal AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bellpal AB i Stockholm Vi söker en person som förstår vikten av en fantastisk kundupplevelse, och som vill jobba med detta i en bredare bemärkelse. Detta inrymmer både arbetet med att hjälpa kunder lösa deras problem, samt att på ett strukturerat och reflekterat sätt förmedla insikterna i affärs- och tjänsteutvecklingen samt skapa strukturer och rutiner som hjälper oss som litet och snabbt företag fortsätta vara snabba, effektiva och smarta. Vi söker dig som vet hur man får en person att känna sig hörd, förstådd, uppskattad och hjälpt, och som samtidigt vill (i valfri utsträckning) arbeta med det resulterande arbetet med vidareutveckling av produkter och tjänster och kundupplevelser.
Om BellPal
Vi är ett litet och växande företag inom CareTech. Med hjälp av ny, smart och avancerad teknik utvecklar vi trygghetslösningar för äldre personer. BellPal Watch är en stilig klocka med inbyggt falldetektor som notifierar vänner och anhöriga. Byggd för våra mammor, pappor, mor- och farföräldrar. Våra användare ökar i antal och därför behöver vi din hjälp!
Lösningen bygger på egenutvecklad hårdvara, rörelsesensor och AI-baserad maskinupplärning, samt egenutvecklad alarm management-system.
Publiceringsdatum2020-02-07Om tjänstenEn del av arbetet handlar om att på ett underbart sätt ta hand om de inkommande kundtjänstärenden vi har. Du kommer inte vara ensam om att ansvara för kundtjänst. Vi andra gör det också. Det är ett av relativt få sätt att verkligen få en känsla för användarnas vardag, vilket har avgörande betydelse. Vi vill att du är ytterst ansvarig för kundtjänsten. En stor del av kontakterna sker över telefon, men även mail och chat (Freshdesk/chat). En personlig kontakt har vi märkt är extra viktigt för våra användare (och för oss genom alla insikter). Tjänsten är mer än typisk kundtjänst:
• Se till att kundtjänstärenden hanteras på ett sätt som gör kunderna överlyckliga. Du har lead på detta
• Skapa och förbättra rutiner och strukturer för allt relaterat till kundupplevelse som dokumentation för kunskapsdelning, uppföljning etc
• Bidra till produkt/tjänsteutveckling genom att vara kundens och användarens röst i designprocessen, samt i den mån du vill, hjälpa till att forma det arbetet
• Förbättra och skapa onboarding-upplevelsen för kunder och den pågående kommunikationen mellan oss och användare
• I den omfattning du vill: arbeta med alla de ytor - ofta digitala - genom vilka kundupplevelser kan förbättras (copy, bild/foto etc, vi arbetar i WordPress)
• Övriga aktiviteter och projekt som du själv identifierar som värdefulla för dig och din inspiration, din roll och kundens bästa
Du och dina egenskaper:
• Empatisk person, med passion för oslagbar service (du har säkert själv reflekterat en del kring egna upplevelser)
• Du gör vad som behövs för att aktivt för att hjälpa andra
• Antagligen något års arbetslivserfarenhet
• Är driven och lösningsorienterad, och beredd att berätta/visa oss hur
• Förståelse för och/eller intresse och orädsla för saker som Wordpress, Plugins, Freshdesk, Mailchimp, Slack och andra smarta tjänster från Silicon Valley, enkelt uttryckt.
• Har gärna ett intresse för digitala produkter och tjänster, och hur dessa tas fram
• Talar flytande svenska och skulle en kund kund vara engelskspråkig så är det inget problem för dig
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-08
AdressBellPal AB
Maria Skolgata 83
11853 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "customer experience AF".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare BellPal AB (org.nr 559079-6958)
Maria Skolgata 83 (
visa karta)
118 53 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
olle.svensson@bellpal.com Jobbnummer 5084473
Observera att sista ansökningsdag har passerat.