Anbuds-/Kundansvarig
Upgraded People AB / Kundservicejobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Upgraded People AB i Jönköping,
Alingsås,
Linköping,
Mölndal,
Göteborg eller i
hela Sverige Get Upgraded!
Är du en person som sprudlar av ambition och känner dig oinspirerad av att vara ett litet kugghjul i ett större bolags hierarkiska miljöer? Läs vidare - vi kan nämligen ha precis rätt utmaning för dig.
Upgraded är en ambitiös utmanare i branscher som växer i raketfart och i båda våra affärsområden, konsultförmedling och rekrytering, står kunden i centrum genom ett proaktivt, personligt och engagerat arbetssätt. Vi är den självklara partnern när det handlar om kompetensförsörjning och söker nu efter nya stjärnor till vårt team som kan hjälpa oss att lägga i nästa växel. På Upgraded jobbar du tillsammans med ett entreprenöriellt, positivt och personligt team med mångårig erfarenhet inom HR, IT och försäljning, som alla drivs av att bygga relationer genom nöjda kunder och roliga samarbeten!
To us it's personal!
Roll
Som Anbuds- och Kundansvarig på Upgraded har du ansvar för att hantera hela anbudsprocessen i samverkan med ett framgångsrikt anbudsteam placerat i Jönköping. Du kommer framförallt att ansvara för att skapa anbud, men även både se till att utveckla nya affärsmöjligheter och att utveckla våra samarbeten med våra befintliga kunder.
Publiceringsdatum2017-08-21Dina personliga egenskaperVåra kärnvärden är Positiv, Entreprenöriell och Personlig. Det är egenskaperna vi värdesätter mest och anser därför att det är viktigt att du kan identifiera dig med dessa. Vi tycker att det är roligast att samarbeta med personliga människor som är hungriga, drivna, nytänkande och hårt arbetande, och som samtidigt utstrålar positivitet och optimism. Vi tror att du är förtroendeingivande och har lätt för att skapa relationer med personer på olika befattningsnivåer, samtidigt som du besitter en stark initiativförmåga och är affärs- och resultatdriven med en vilja att nå högt uppsatta mål. För att trivas i rollen tror vi också att du gillar utmaningar och uppskattar variationen mellan utmanande, intensiva och professionella säljcase samt sociala events och aktiviteter. Du är dessutom kreativ och serviceinriktad - allt för att kunna läsa av och tillgodose kundens behov. För att lyckas i rollen krävs dessutom en mycket god förmåga att planera och skapa struktur samt en mycket hög grad av noggrannhet.
KvalifikationerVi söker dig med en Civilekonom-, civilingenjörsexamen eller motsvarande. Du har också en analytisk förmåga med god kunskap av att hantera, skriva och förbereda text på ett noggrant sätt. Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är väldigt viktigt för oss, men också att du har en god organisatorisk och kommunikativ förmåga överlag.
Meriterande kvalifikationer
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning eller anbudshantering. Även Körkort B är önskvärt, men inget krav.
Så ansöker duVälkommen med din ansökan genom personligt brev och CV. Vi kallar till intervju löpande!
Om uppdraget
Startdatum
2017-09-01
Eller enligt överenskommelse
Omfattning
100 %
Ort
Jönköping
Ansök senast
2017-07-31
Referensnummer för detta jobb122699
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUpgraded People AB
AdressUpgraded People AB
Barnarpsgatan 13
55316 Jönköping
KontorsadressBarnarpsgatan 13
Jobbnummer 3651843
Observera att sista ansökningsdag har passerat.