Administratör till statlig myndighet i Linköping

Perido AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Linköping, Motala, Norrköping, Haninge, Katrineholm eller i hela Sverige

Vi på Perido söker nu en administratör till vår kund, en statlig myndighet med placering i centrala Linköping. Myndigheten hanterar frågor inom ett stort antal politikområden och har 250 anställda.

I rollen som administratör kommer du initialt att få en introduktion till rollen de första dagarna för att därefter kunna assistera befintlig personal som består av en samordnare och 3 studenter. Ditt huvudsakliga fokus blir att skanna in akter och dokument som du därefter kvalitetsgranskar. I Adobe Photoshop justerar och rätar du ut bilderna vartefter du slutligen namnsätter dem. Utöver detta stöttar du dina kollegor med andra administrativa uppgifter som enheten kan tänkas behöva hjälp med.

Vi tror att du som söker denna tjänst har arbetat några år inom administration och har ett öga för detaljer. Då dina arbetsuppgifter innefattar olika typer av administrativa sysslor, kommer ditt strukturerade och noggranna arbetssätt väl till pass i denna roll. Som person är du lyhörd och serviceinriktad och trivs i såväl självständigt arbete som i samarbete med kollegor.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-02-14

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
• Goda kunskaper i MS Office
• Grundläggande kunskaper i Adobe Photoshop
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 3 månader med chans till förlängning. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Dags för en ny utmaning? Är du en god administratör med kunskaper i Photoshop? Stämmer egenskaper som noggrann, strukturerad och ordningsam in på din person? Då tycker vi att du ska läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16529SP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-16
Ange följande referens när du ansöker: 16529SP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3964590

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: