Administratör till Revinghed

Arena Personal Sverige AB / Kontorsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Lund, Lomma, Kävlinge, Malmö, Eslöv eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2017-01-02

Om tjänsten
För uthyrning till kund så söker vi nu en administratör. Som administratör arbetar du med produktionsstöd för markverkstadens ledning, vilket omfattar att handlägga sektionens ärenden inom arbetsmiljö, kvalité och säkerhetsfrågor. Vidare stödjer du sektionens arbete med utbildningsplanering och upprättande av plan samt bevakning och uppföljning. I rollen stödjer du även administration av IT-behörigheter, ID-kort, personalförteckningar och kontakt med företagshälsovård, mm.
I dina arbetsuppgifter ingår det att vara sammanhållande för säkerhet samt gemensamma aktiviteter. Vidare stödjer du sektionen med kontorsadministration såsom posthantering, kontorsmaterial och inköp av gemensam utrustning, etc. Arbetsplatsen är belägen i Revingehed.

Profil
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning med inriktning administration eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Önskvärt om du har utbildning inom arbetsmiljö-, kvalitets- och personalområdet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av verkstadsproduktion och gärna arbetat som administratör eller liknande. Har du tidigare arbetat med systematiskt arbetsmiljöarbete, skyddsorganisation, riskanalyser, skyddsronder eller åtgärdsplaner är det en fördel för arbetet.
Som administratör tror vi att du erfarenhet av arbete i något certifierat kvalitetsledningssystem. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. För detta jobb krävs det att du har körkort B, goda datorkunskaper med goda kunskaper i MS Officepaketet.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du självgående, tydlig och har en ekonomisk medvetenhet. Vidare har du en god samarbetsförmåga, är lojal, serviceinriktad och visar på ett gott omdöme.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Vi intervjuar kandidater löpande varpå vi gärna ser att du snarast skickar in en ansökan komplett med personligt brev och CV.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-15
Ange följande referens när du ansöker: 4115
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mikael Brnelic mikael.brnelic@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Göran Olsgatan 1
21122 Malmö

Kontorsadress
Göran Olsgatan 1, Malmö

Jobbnummer
3241053

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: