Administratör till Ljung & Sjöberg AB

Ljung & Sjöberg AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ljung & Sjöberg AB i Stockholm, Piteå eller i hela Sverige

Vi på Ljung & Sjöberg AB söker en driven administratör till vårt administrativa team.

Ljung & Sjöberg AB (L&S) är ett tjänsteföretag specialiserat på att hjälpa arbetsgivare med känsliga och svåra medarbetarproblem som alkohol, droger, spel och medberoende. Vi är ett engagerat företag med högt arbetstempo och vår mission "att hjälpa arbetsgivare att rädda liv" är centralt i allt vi gör. Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Umeå. Bolaget har upprepade gånger tilldelats Dagens Industris Gasellpris och Veckans Affärers Superföretagspris.

Tjänsten är placerad i Gamla stan i Stockholm med start i maj 2023
Tjänstebeskrivning
I rollen som administratör kommer du att vara den som våra besökare - kunder och klienter möter i deras första kontakt med oss både fysisk och i kontakt på telefon. Du är "kärnan" i bolaget och har ett stort sinne för service och mottagande. Du är effektiv, lösningsfokuserad och brinner för att ge en god service till våra kunder och klienter. Du ansvarar också för att det administrativa arbetet ska fungera optimalt inom bolaget som tex dokumentation av inkommande samtal, intern dokumenthantering, beställningar och bokningar. Du kommer även att stötta upp ekonomi med diverse ekonomiska arbetsuppgifter. Din personlighet kommer att vara viktig i detta uppdrag och om du brinner för att vara delaktig i kedjan att hjälpa människors ur psykisk ohälsa är detta rätt arbetsplats för dig.
Tjänsten kommer att vara på 70% till en början men kommer i vissa perioder behövas justeras upp. Tjänsten har goda förutsättningar till utveckling om vi hittar dig som trivs hos oss och passar på företaget.

För att trivas och kunna göra ett bra jobb ser vi att du som söker:
• Har god förmåga att själv planera och strukturera ditt arbete.
• Har goda kunskaper i Officepaketet och är van att arbeta i olika datasystem.
• Är en prestigelös person som är flexibel och ser utmaningar i att lösa oförutsedda situationer under din arbetsdag.
• Är en person som tycker om att arbeta i ett team där kommunikation och samarbete är grunden för vårt arbete.
• Du trivs att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö där du under en dag kan behöva skifta fokus och prioritering i ditt arbete.

Det är meriterande om du:
• Har erfarenhet av Visma, PMO, Excel, Outlook, telefonväxel eller annan IT-vana.
• Har arbetat inom liknande bransch eller har koppling till missbruk eller beroende.

L&S erbjuder
Ett stimulerande och utvecklande arbete med nära koppling till näringslivet. Vår teamorienterande företagskultur präglas av resultatfokus, affärsmässighet, öppenhet, entusiasm och en genuin vilja att skapa betydande förändring hos individen och i våra kunders organisationer.

Finner du ovan tjänst intressant, skicka din ansökan till:
stina@jungsjoberg.se
Har du frågor om tjänsten går det bra att ringa 070 - 090 33 73 eller 08-24 32 00
Senast den 31/3-23 vill vi har sin ansökan.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-31
E-post: stina@ljungsjoberg.se

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Ljung & Sjöberg AB (org.nr 556313-2058)
Munkbron 1 (visa karta)
111 28  STOCKHOLM

Kontakt
Kontorschef
Stina Sanders
stina@ljungsjoberg.se
0700903373, 08243200

Jobbnummer
7499912

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ljung & Sjöberg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ljung & Sjöberg AB: