Administratör till ett spännande globalt företag

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-09-18

Arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att arbeta tillsammans med fem inspektörer och två andra administratörer. Din roll är bred och ex på arbetsuppgifter kan vara att:

• Koordinera uppdrag åt inspektörerna
• Fakturera
• Godkänna certifikat
• Föra in protokoll och underlag från inspektörernas inspektioner

I din roll som administratör kommer datorn och telefon vara dina främsta verktyg.

Om företaget
Vår kund är en global aktör inom certifiering och revision som arbetar med att förbättra företags prestanda inom kvalitet, miljö, säkerhet, hälsa och socialt ansvarstagande.

Profil
Vi ser att du som söker är en person som har tidigare erfarenhet av administration. Du är van att ta ansvar och räds inte ett tidvis stressigt arbete och många bollar i luften. Vi tror att du är en självgående person som har lätt för att strukturera och prioritera de arbetsuppgifter du får på ditt bord. Då tjänsten innebär kontakt såväl internt som externt krävs en social fallenhet. Eftersom det är ett globalt bolag sker en del av kommunikationen på engelska såväl skriftligt som muntligt. Du har även sinne för siffror.

Skallkrav:

• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• God datorvana, MS Office
• Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift(Mycket dokumentation är på engelska)

Meriterande är en teknisk bakgrund då det underlättar förståelsen för de materialbeskrivningar du kommer i kontakt med i certifieringsunderlagen.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Föräldravikariat på 1,5 år med start 15/10
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid, kontorstider med möjlighet till Flex.

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4450
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Wallin Borg kristina.wb@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2002044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: