Administratör till Astra Zeneca Göteborg

Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Göteborg
2016-10-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till Astra Zeneca Göteborg" (publicerad 2016-10-13) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2016-10-13

Dina arbetsuppgifter
GMD Business Support Office utför hög nivå administrativt stöd och administrativa uppgifter över GMD.

GMD AdminDirect är en del av Business Support Office och GMD's administrativa stöd som stöder cirka 3500 interna kunder i Sverige, Storbritannien och USA. Den globala verksamheten består av ett Back Office som ligger i Warszawa och fyra Front kontor fördelade på de stora AZ kontoren i de tre regionerna.

Rollen:

Som fördelas i vår AdminDirect Front Office du kommer att vara en interagerar med våra kunder direkt ansikte mot ansikte. Kunderna kommer till Front Office och ber om olika typer av administrativt stöd. Dina ansvarsområden är att ge admin stöd i allmänhet, hjälpa kunder att komma att hamna rättr etc. Du kommer att interagera med både samordnarna liksom Back Office personal i Warszawa och Front Office personal i de olika regionerna.
Du är BSO first line support när det gäller support på platsen och representerar alla BSO. Du kommer att interagera med kunder och även ta itu med kunder som inte är nöjda med vårt stöd. Du kommer ständigt att tänka på hur man kan förbättra saker och hur man arbetar smartare för kunderna.

Som Front Office administratör kommer du att ansvara för att införa nya kunder till AdminDirect och ordna för dem att utbildas i hur man använder tjänsten. Front Office personal kommer att vara uppgift hanteras av samordnarna i Warszawa, men som förvaltas av en lokal linjechef.

Deras Admin Direct Front Office är öppen dagligen från 8:30 på morgonen till 16:30 på eftermiddagen. Arbetsbelastningen kommer att vara "ojämn" i den meningen att det kan finnas tillfällen under dagen när det inte finns några kunder.

Vidare innebär din roll:

• Samarbeta med globala kollegor att leverera en konsekvent och professionell global administration service till GMD kunder
• Ge utmärkt kundservice alltid är där för att hjälpa och ge råd till kunder
• Ansvara för en god affärsförståelse och visa intresse för kunder
• Delta i administrativa kontinuerliga förbättringsaktiviteter
• Bidra till kunskapsutbyte inom Business Support Office
• Ge vägledning / coaching och mentorskap till kollegor där så krävs
• Delta i utbildningsinitiativ och utvecklings administratörer eller annan relevant utbildning
• Praktisk Expense Reporting administration (kvitton)

Vem är du?

Vi söker dig med dokumenterad förmåga att ta initiativ till att svara på snabbt föränderliga prioriteringar och förmåga att arbeta självständigt med endast generella riktlinjer. Du vet hur man demonstrerar en kan-göra inställning och vilja att lära sig nya färdigheter och har utmärkt tidsplanering och organisationsförmåga.

Som person är du en social och kommunikativ person vilket även framgår i din förmåga att arbeta effektivt med andra på alla nivåer i organisationen och externt. Vi ser att du är en person som trivs att jobba självständigt lika mycket som att jobba i team.

• Flytande svenska och engelska
• Relevant yrkeskvalifikationer i administrativa kunskaper
• Dokumenterad avancerade kunskaper inom ett brett spektrum av administrativa processer och rutiner

Du erbjuds

Du erbjuds ett spännande och utmanande konsultuppdrag som Administratör inom ett stort internationellt bolag. Tjänsten förväntas startar i den 14 november och löper på till 2017.04.30

För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult på charlotta.isacson@jurek.se .

Observera att vi ej tar emot ansökningar via e-post.

Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurek.se

Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande!

Ersättning
Enligt ö.k

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4076
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotta Isacson

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3104132

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: