Administratör till Arbetslivsresurs ekonomi, Västerås.
Arena Personal AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Västerås,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping,
Köping eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-05-14Om tjänstenArbetslivsresurs är din HR-partner inom organisationsutveckling, omställning och
rehabilitering. Våra kunder finns inom privata och offentliga företag och organisationer.
Under processens gång stödjer vi människan, organisationen och fackliga företrädare. Vi
är specialister på att utveckla människor utifrån beprövad metodik grundad på kunskap
från de mest komplexa uppdragen. Årligen stödjer vi tusentals personer att identifiera
sina styrkor och möjligheter. Genom att utveckla människor utvecklar vi organisationer.
Vi uppnår resultat, både mänskliga och ekonomiska och bidrar till ett friskare arbetsliv.
Nu söker vi en administratör för ett längre uppdrag hos Arbetslivsresurs. Uppdraget är planerat att starta 15/6 (ev. något tidigare) och pågå fram till och med 2015, med möjlighet till förlängning. Uppdraget startar som en inhyrning genom Arena Personal och övergår efter en tid till visstidsanställning hos Arbetslivsresurs. Uppdraget omfattar heltid (40h/v), dagtid måndag-fredag.
Arbetsuppgifterna består i projektregistrering i ärendehanteringssystem, hantera leverantörsfakturor, olika typer av avstämningsuppgifter, scanna och uppdatera avtalssystem.
ProfilFör att passa för det här uppdraget är det viktigt att du har administrativ erfarenhet sedan tidigare samt att du har mycket god datorvana. Som person är du noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Då du kommer att ingå i en mindre arbetsgrupp som jobbar i nära samarbete med varandra är det av stor vikt att du är en prestigelös och ödmjuk lagspelare.
Du är välkommen med din ansökan före den 25/5. Vi kommer att intervjua kandidater löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Har du frågor eller funderingar gällande denna tjänst är du välkommen att kontakta; Daniel Klintmalm, 0739-179205
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om företagetVi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1526
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Klintmalm 0739-179205
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Pilgatan 8 C
72130 Västerås
KontorsadressPilgatan 8 C, Västerås
Jobbnummer 1874070
Observera att sista ansökningsdag har passerat.