Administratör till Adecco Medical & Life Science i Stockholm!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du redo för en ny utmaning? Är du en person som älskar att koordinera, trivs i ett högt tempo och har ett genuint intresse för andra människor? Har du kunskap om eller tidigare erfarenhet inom vård och omsorg? Då har vi arbetet för dig! Nu söker vi en Administratör till vårt huvudkontor i Stockholm.

Om jobbet
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Nu söker vi efter en Administratör till vårt huvudkontor i Stockholm. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som präglas av stor öppenhet och hög teamkänsla där vikten av att hjälpa varandra för att nå målet väger tyngre än den individuella prestationen. På Adecco arbetar vi i ett öppet kontorslandskap där en positiv atmosfär och arbetsglädje i en tempofylld miljö gör att du orkar göra "det lilla extra".

Som Administratör hos oss har du en viktig roll i vårt team och du kommer att tillhöra arbetsgruppen Medical & Life Science på vårt huvudkontor i Stockholm. I din roll som Administratör kommer du att arbeta med högkvalificerad information där din huvuduppgift är att koordinera bokningar mellan leverantör och kund då all dialog går via Adecco. Då du kommer att arbeta med vårdrelaterade uppgifter och sjukvårdpersonal ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet inom eller stor förståelse för denna bransch. Vidare kommer du att administrera och föra in all information i affärssystemet X2000, samt säkerställa och kontrollera att alla uppgifter stämmer.

Dina arbetstider är måndag-fredag 08:00-17:00.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från en koordinerande roll och som arbetat med administrativa arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetat inom vård och omsorg eller besitter en stor förståelse för branschen ser vi det som mycket meriterande. För att trivas i rollen behöver man lätt kunna navigera i sig i olika system och känna sig bekväm med att arbeta med dator och telefon som sitt arbetsverktyg. Vidare ser vi gärna att du är en person som är van att hantera viktig information och som är noggrann i sitt utförande. Det här är ett jobb för dig som är ansvarsfull, kommunikativ och som trivs med att arbeta i en händelserik miljö.

Viktigt för tjänsten är:
• tidigare erfarenhet och förståelse för branschen
• god administrativ förmåga och erfarenhet av tidigare administration
• flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdragsperioden för denna tjänst är fram till sommaren med stor möjlighet till förlängning.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Ahlerup 08-598 982 17.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-03-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linnea Ahlerup

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Jobbnummer
3401874

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: