Administratör/Projektkoordinator till internationellt företag i
Maxkompetens Konsult AB / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-06-01ArbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi nu en administratör som kommer arbeta i en mindre projektledarroll mot uppdrag i ett internationellt företag i Växjö.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Maxkompetens men arbeta som konsult hos vårt kundföretag. Tjänsten ska tillsättas omgående och vi söker dig som finns tillgänglig för omgående start. Uppdraget inleds med tre till fyra månaders anställning, med chanser till ett långsiktigt behov.
Rollen är placerad på vår kunds leveransavdelning, där de främsta arbetsuppgfiterna består av bland annat:
• Administrera beställningar, både internt och externt.
• Arbeta mycket med kundkontakter.
• Utföra uppföljningar på organisationens leveransstatusar.
• Upprätta serviceavtal.
• Vara koordinator i mindre projekt, internt/externt.
ProfilVi söker dig som som gärna har tidigare erfarenheter inom någon liknande tjänst. Du trivs i att få vara i en central och kommunikativ roll , där du kan hantera både interna och externa kontakter på ett proffessionellt sätt. Du har en hög servicekänsla och kan snabbt anpassa dig i föränderliga situiationer. Då koncernspråket är på engelska har du mycket goda kunskaper i både tal och skrift. Det är mycket meriterande om du har arbetat i affärssystemet SAP, samt har förmågan att lätt lära dig nya datasystem.
Vidare som person är du en mycket flexibel, noggrann och lösningsfokuserad medarbetare som gärna bidrar till en härlig stämning på arbetsplasten. Du kommer ingå i ett arbetsteam som har fleråriga erfarenheter, där ni kan utbyta mycket kunskaper med varandra.
Start: Omgående/enl. överrensskomelse.
Arbetsplats: Växjö.
Arbetstid/omfattning: Heltid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, varför vi gärna tar emot din ansökan redan idag via vår hemsida
www.maxkompetens.se .
Välkommen med din ansökan!
Om företagetMaxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3606
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Lindberg 0470-788051
kristina.lindberg@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Konsult AB
AdressMaxkompetens Konsult AB
Framtidsvägen 12
35196 Växjö
KontorsadressFramtidsvägen 12, Växjö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2317365
Observera att sista ansökningsdag har passerat.