Administratör/Projektkoordinator till internationellt företag i

Maxkompetens Konsult AB / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-06-01

Arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu en administratör som kommer arbeta i en mindre projektledarroll mot uppdrag i ett internationellt företag i Växjö.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Maxkompetens men arbeta som konsult hos vårt kundföretag. Tjänsten ska tillsättas omgående och vi söker dig som finns tillgänglig för omgående start. Uppdraget inleds med tre till fyra månaders anställning, med chanser till ett långsiktigt behov.

Rollen är placerad på vår kunds leveransavdelning, där de främsta arbetsuppgfiterna består av bland annat:

• Administrera beställningar, både internt och externt.
• Arbeta mycket med kundkontakter.
• Utföra uppföljningar på organisationens leveransstatusar.
• Upprätta serviceavtal.
• Vara koordinator i mindre projekt, internt/externt.

Profil
Vi söker dig som som gärna har tidigare erfarenheter inom någon liknande tjänst. Du trivs i att få vara i en central och kommunikativ roll , där du kan hantera både interna och externa kontakter på ett proffessionellt sätt. Du har en hög servicekänsla och kan snabbt anpassa dig i föränderliga situiationer. Då koncernspråket är på engelska har du mycket goda kunskaper i både tal och skrift. Det är mycket meriterande om du har arbetat i affärssystemet SAP, samt har förmågan att lätt lära dig nya datasystem.

Vidare som person är du en mycket flexibel, noggrann och lösningsfokuserad medarbetare som gärna bidrar till en härlig stämning på arbetsplasten. Du kommer ingå i ett arbetsteam som har fleråriga erfarenheter, där ni kan utbyta mycket kunskaper med varandra.

Start: Omgående/enl. överrensskomelse.
Arbetsplats: Växjö.
Arbetstid/omfattning: Heltid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, varför vi gärna tar emot din ansökan redan idag via vår hemsida www.maxkompetens.se .

Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3606
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Lindberg 0470-788051 kristina.lindberg@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Framtidsvägen 12
35196 Växjö

Kontorsadress
Framtidsvägen 12, Växjö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2317365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: