Administratör på halvtid till OmniProcess i Solna

serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

serveOffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan med fokus på ekonomi, lön, administration, sälj och reception. Idag är vi ca 100 kollegor som alla arbetar utifrån våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se

OmniProcess erbjuder helhetslösningar kring fältinstrument och analysutrustning till svensk processindustri och ingår i börsnoterade Addtech, en internationell koncern bestående av 120 bolag. OmniProcess har totalt 27 anställda. Företaget omsätter ca 90 miljoner kronor och arbetar med ledande leverantörer i branschen. OmniProcess har sitt huvudkontor i Solna, Stockholm och därutöver finns det 6 regionala kontor runtom i landet.



Vi söker nu en administratör på konsultbasis till kontoret i Solna. Detta är en halvtidstjänst med start så snart som möjligt i januari månad och som kommer att pågå i 6-8 månader, med möjlighet till förlängning.

Arbetsbeskrivning
I denna tjänst kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att registrera order, kontrollera bekräftelser från leverantör och bekräfta order till kund, svara på inkommande samtal, posthantering, arkivering, kopiering, ta hand om inkommande fakturor och boka leverantörsfakturor.

Kvalifikationer
Vi tror att du har minst 2 års erfarenhet av att arbeta brett med administration på ett mindre företag. Har du dessutom erfarenhet av att hantera order och inköp så är det meriterande. Det krävs goda kunskaper både skriftligt och muntligt i svenska och engelska. Har du erfarenhet av något större affärssystem så är det också meriterande.
Detta är en tjänst där vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att passa i denna roll så tror vi att du är engagerad, noggrann, flexibel och prestigelös. Har du ett tekniskt intresse så kan det vara en fördel.

Som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal är nöjd och mår bra.

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Cissi Silvstam på 070-564 13 70 eller cissi.silvstam@serveoffice.se.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 6 månader eller längre

Publiceringsdatum
2017-12-15

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
3856391

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: