Administratör order och fakturering
ActivPersonal AB / Kontorsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ActivPersonal AB i Helsingborg,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige Vi är en strategisk personalpartner som utvecklar människor och företag!
Våra erfarna medarbetare tillhandahåller tillsammans med ActivPersonals specialiserade underkonsulter effektiva och skräddarsydda personallösningar för alla typer av företag, oberoende av storlek.
Verksamheten har funnits i Helsingborg sedan 2008 och finns idag även i Malmö/Lund, Halmstad samt i Stockholm.
Sedan 2009 är vi ett via Bemanningsföretagen, Auktoriserat bemanningsföretag.
För vår kunds räkning, ett livsmedelsföretag, söker vi en administratör till ett uthyrningsuppdrag med start omgående efter årsskiftet.
Du kommer att arbeta med följande arbetsuppgifter:
• Mottagning av order
• Registrering i affärssystemet Navision
• Transportbokningar
• planering och bokning av bulkleveranser
Arbetsplatsen ligger på Ättekulla industriområde i Helsingborg.
För att passa in tror vi att du har:
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifer från ett produktions- alt. logistikföretag
• Vana av affärssystem, Navision
Då uppdraget påbörjas omgående efter årsskiftet, är det viktigt att du kan börja med kort varsel.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2011-12-29Arbetstider och omfattningHeltid, 1-3mån med möjlighet till förlängning.
ErsättningMånadslön enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohan Spjuth, 042-400 0980
FöretagActivPersonal AB
AdressActivPersonal AB
Karl Johans gata 4
25267 Helsingborg
Jobbnummer 1117244
Observera att sista ansökningsdag har passerat.