Administratör / Office Manager på deltid

Adecco Sweden AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du ett deltidsjobb i centrala Stockholm och kan arbeta cirka 15-20 timmar i veckan? Är du en noggrann, prestigelös och flexibel person med sinne för admininstrativt arbete? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2021-08-23

Om tjänsten
Som Office Manager kommer du att arbeta i en bred och operativ roll där du förväntas ges administrativt stöd till verksamheten. Tjänsten innefattar 15-20 timmar i veckan och beräknas starta omgående. Viss flexibilitet finns gällande hur dessa timmar fördelas. Det viktigaste är att jobbet blir gjort.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Kontrollera samt scanna dokument
• Supportera projektteam med dokumentation, registrering av dokument, ansöka och ansvara för processen kring ID06. Kontroll av underleverantörer.
• Hantering och signering av löneunderlag såsom utgiftsredovisning, milersättning mm.
• Inköpsordrar, PO nummer, tracking av fakturor
• Uppdatera kundregister och ansvara för kontakt med Fora, Collectum mm
• Administration vid nyanställning t.ex. IT admin, inköp datorer mm.
• Rapportering av administrativa uppgifter till huvudkontoret i Madrid.
• Ta fram dokumentation inför möten och ta mötesanteckningar
• Boka resor och hotell
• Inköp och underhåll gällande kontorslokalen.

Om dig

Vi söker dig som är noggrann, självgående och service-minded. Har du dessutom en naturlig fallenhet för ordning och reda kommer du snabbt in i rollen som Office Manager. Är du studerade eller har en annan huvudsaklig sysselsättning är detta det perfekta extrajobbet. Vi ser det som meriterade om du har viss erfarenhet av en liknande tjänst.

Viktigt för tjänsten är:
• Att du är ordningsam och ansvarsfull
• Prestigelös och flexibel
• Svenska och engelska i tal och skrift (Spanska är meriterande)

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Tjänsten som Administratör/Office Manager är ett konsultuppdrag med start omgående och förväntas pågå tillsvidare.

Om ansökan

Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Anders Lindén via Anders.linden@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Office Manager, kontorsansvarig, kontorsassistent, deltid, student, extrajobb, Stockholm, Adecco.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-35359".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5917006

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: