Administratör kostenheten

Malung-Sälens Kommun / Administratörsjobb / Malung-Sälen
2024-12-02


Visa alla administratörsjobb i Malung-Sälen, Vansbro, Mora, Älvdalen, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Malung-Sälens Kommun i Malung-Sälen, Gotland eller i hela Sverige

Malung-Sälens kommun har ca 10 000 invånare och ligger i natursköna Dalarna, hit kan du flyga till och från vår internationella flygplats i Sälen. Här finns Sälenfjällen som gör oss till norra Europas största vinterturismdestination. Malung- Sälens fantastiska natur, stora evenemang och upplevelser gör att vi bland annat kan erbjuda dig livskvalitet, möjligheter till ett aktivt friluftsliv och en trygg miljö för barn att växa upp i.

Malung-Sälens medarbetare är nyckeln till framgång, därför vill vi skapa de bästa förutsättningarna för ett hållbart arbetsliv, för att du ska trivas, må bra och känna arbetsglädje. Som anställd hos oss erbjuder vi en rad förmåner bland annat:

* Friskvårdsbidrag eller friskvårdtimme där verksamheten tillåter
* Egen kommun-massör med förmånliga priser på friskvårdsmassage
* Tillsvidareanställd och månadsavlönad personal erbjuds säsongskort till Sälenfjällens anläggningar till förmånligt pris
* Flexibla arbetstider när det är möjligt

Välkommen att söka jobb hos oss!

Publiceringsdatum
2024-12-02

Arbetsuppgifter
Som administratör hos oss blir du en viktig del av en kommun som strävar efter hållbarhet, innovation och glädje i allt vi gör varje dag!

Kostenheten i Malung-Sälens kommun söker nu en administratör som kan bistå enheten med det viktiga administrativa stödet som krävs för att vår verksamhet ska fungera smidigt och effektivt. Som administratör inom kostenheten får du en central roll där du är ett stöd för både kostchefen och våra enheter, samt hjälper till att säkerställa en väl fungerande måltidsverksamhet. Kostenheten bestå idag av 1 centralkök, 8 tillagningskök och 6 mottagningskök.

I rollen som administratör inom kostenheten kommer du att ha en varierande och stödjande roll. De huvudsakliga arbetsuppgifterna inkluderar bland annat att:

* Ansvar för den dagliga administrationen inom kostenheten, såsom schemaläggning, vikarieanskaffning och dokumenthantering.
* Koordinering av beställningar och leveranser för att säkerställa att köken har rätt resurser.
* Assistera i budgetuppföljning och rapportering.

Kvalifikationer
Vi söker dig som:

* Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom offentlig verksamhet eller kost/måltidsområdet.
* Har goda kunskaper i IT-verktyg, inklusive Excel och kostdatasystem (erfarenhet av Mashie är meriterande).
* Är strukturerad och noggrann samt kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt.
* Trivs med att arbeta självständigt och har en god samarbetsförmåga.
* Har goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker en engagerad och kommunikativ medarbetare som brinner för administration och är redo att bidra till kostenhetens framgång.

ÖVRIGT
Tjänsten tillsätts om erforderliga politiska beslut fattas och vi kommer intervjua löpande så tveka inte med din ansökan redan idag!

För att se alla våra pågående rekryteringar, se www.malung-salen.se/ledigajobb.

Vi har inför rekryteringsprocessen beslutat om de medieval som ska göras i rekryteringen. Med anledning av detta motsäger vi oss all kontakt gällande annonsering, rekryteringshjälp och bemanningsförslag vänligen, men bestämt.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C222413".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Malung-Sälens kommun (org.nr 212000-2148), https://www.youtube.com/watch?v=YsLgl0omum4

Arbetsplats
Barn- och utbildningsförvaltningen, Malung-Sälens kommun

Kontakt
Skolchef
Lars Kratz
lars.kratz@malung-salen.se
028018230

Jobbnummer
9039370

Prenumerera på jobb från Malung-Sälens Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Malung-Sälens Kommun: