Administratör / koordinator sökes till kund inom miljö och återv

Avanzera Bemanning AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en administratör / koordinator inom miljö- och återvinning. Tjänsten är på heltid och placerad vid Solna Strand.

Tjänsten ska tillträdas under november och kommer att pågå under ca 6 månader, med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2016-09-22

Dina arbetsuppgifter
Som administratör / koordinator sitter du som knutpunkt mellan producent och kund. Du har ett koordinationsansvar som kommer att kunna omfatta alltifrån lagerföring, orderflöde, inköp, logistikplanering, reklamationshantering samt fakturering. Inköpen gör du på avrop från ett antal kontrakterade leverantörer. Arbetet innebär mycket registrering och administration samtidigt som du har många kontaktytor internt och externt. Du kommer att ingå i ett team av administratörer / koordinatorer.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Registrering av fraktsedlar i M3
• Matchning av fakturor i Medius
• Avtalshantering
• Rättningar av ordrar
• Reklamationshantering
• Leveransplanering, både veckovisa och prognoser.
• Hjälpa anläggningarna med frågor
• En del detektivarbeten när man inte kan hitta vilka fakturor som ska matchas mot vilken order.
• Övriga administrativa arbetsuppgifter kan förekomma

Bakgrund
Vi söker dig som har lägst gymnasiekompetens (högskolestudier är meriterande) helst inom ekonomi. Vi söker dig som har lägst gymnasiekompetens (högskolestudier är meriterande) helst inom ekonomi. Du har arbetat med liknande uppgifter under ett par år. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift (övriga språkkunskaper är ett plus) samt att du är systemvan. Du har goda kunskaper i Excel och har du dessutom kunskaper i Movex M3 eller något annat affärssystem så är det meriterande.

Du är en person som är ansvarstagande, har drivet och har lätt att samarbeta. Du ska kunna ta egna initiativ och är serviceinriktad och utför dina arbetsuppgifter med noggrannhet. Arbetet är administrativt och innebär många kontakter, så ordningssinne är en egenskap du kommer ha mycket nytta av.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-19
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 796
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Klingberg 0854528307

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3063140

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: