Administratör inom inköp till Infiniti Medical i Täby

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-11-27

Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av komplex administration och vill ta nästa steg i arbetslivet? Är du även van att ta ett stort eget ansvar och ser noggrannhet som en av dina främsta kvalitéer? Då kan rollen som administratör inom inköp på 80% till vår kund Infiniti Medical vara perfekt för dig!

Som administratör inom inköp på Infiniti Medical kommer du att ansvara för att skapa och underhålla starka relationer med leverantörer samt spela en nyckelroll för att säkerställa kvalitativa och kostnadseffektiva leveranser. I rollen blir du en del av ett hjälpsamt team hos ett företag som ligger i framkant av sin bransch. Låter det som något för dig? Läs mer om rollen nedan och ta chansen och sök redan idag!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om Infiniti Medical

Infiniti Medical strävar vi efter att skapa en bättre framtid för patienter och vårdgivare genom att leverera innovativa och pålitliga medicinska produkter. En av företagets viktigaste uppgifter är att förse sjukhus, vårdcentraler och privata vårdgivare med medinisk-teknisk utrustning, främst inom intensivvård. Ett stort fokus för denna nordiska organisation är att sälja högteknologiska medicinska produkter och lösningar som förbättrar hälsa och välbefinnande för människor.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör inom inköp hos Infiniti Medical ingår du i backoffice-teamet och du är ansvarig för inköp av företagets produkter. Du jobbar med varierad administration, främst i systemet Pyramid. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:

• Hålla koll på lagerstatus
• Lägga inköpsordrar
• Lägga upp artiklar i systemet
• Uppdatera prislistor i systemet
• Kontakt med leverantörer
• Boka transporter

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av komplex administration
• God system- och datorvana
• Flytande kunskaper i såväl svenska som engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet eller utbildning inom inköp ses som meriterande för denna tjänst

I denna rekryteringsprocess läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen som administratör inom inköp hos Infiniti Medical är noggrannhet och struktur av stor vikt. Vidare är det viktigt att du är van att ta ansvar och kan ha många bollar i luften.

Övrig information
Start: Mitten av december

Placering: Täby

Omfattning: 80%

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8291290

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: