Administratör

Randstad AB / Assistentjobb / Malmö
2024-09-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2024-11-07) ⬅️


Visa alla assistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Lund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-09-03

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund i centrala Malmö söker vi en administratör med start omgående för ett uppdrag under ett års tid, med chans till förlängning. Rollen innebär att stötta en av företagets avdelningar med hantering och koordinering av kunders patent/varumärkesportföljer. Det är en bred roll med mycket kontaktytor, detaljorienterad administration och fakturering. Låter detta som en utmaning för dig? Sök redan idag!

Att vara konsult
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.

Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-09-08. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se. Urval sker löpande och via vår hemsida, ansökningshandlingar tas inte emot via mejl.

För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Arbetsuppgifter som ingår är:

Kontakt och korrespondens med kunder och myndigheter över hela världen samt kollegor inom samtliga av vår kunds bolag internationellt
Hantering av kundfakturering
Hantering av ärenden via digital kundportal
Administrativa uppgifter kopplade till förnyelseprocessen av patent/varumärke
Stötta och hjälpa andra kollegor inom teamet

I rollen får du arbeta administrativt både högt och lågt.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är skarp, detaljorienterad, noggrann och ansvarskännande samt drivs av att leverera kundvård i toppklass! Tjänsten i sig ser vi som relativt långsiktig och med start så snart som möjligt.

För att vara aktuell behöver du:

Ha administrativ erfarenhet inom systemadministration eller liknande där du arbetat på detaljnivå och med stor noggrannhet, minst 1 år
Kunna svenska och engelska, tal och skrift
Ha erfarenhet av intern och extern dialog i ett bolag
Meriterande om du arbetat med kundfakturering tidigare

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Jobbnummer
8876243

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: